SFB הינה סוכנות פרסום עם צוות של מומחים בלבד, המספקת שירותי פרסום בגוגל עם אסטרטגיה ברורה וקמפיינים שיגרמו לעסק שלכם רק לצמוח.
אנחנו שואפים תמיד להיות הכי טובים, הכי מקצוענים, עם ביצועים מצויינים, יחס אישי ורמת שירות גבוהה ללקוח. והכי חשוב צוות מדהים שיש לו מטרה אחת בלבד - שהעסק שלכם יצמח בצורה עקבית ויהיה רווחי.
SFB תבנה עבורכם קמפיינים יעילים
שבזכות מומחי הפרסום שלנו תייצרו מקסימום החזר השקעה.
אנחנו ננתח את מצב הקמפיינים שלכם מ א-ת
ונדאג שתקציב הפרסום יניב את הריווחיות הגבוהה ביותר.
יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר
אין התחייבות אצלינו. ההסכם שלנו הוגן. מרוצים - תישארו.
יש אצלינו מגוון רחב של עסקים - איקומרס בארץ ובארה"ב - תכשיטים,כלי עבודה, אופנה, מותגים ועוד מגוון. נותני שירות כמו מהנדסים, מנעולנים ועוד. וכן B2B בארץ ובחו"ל.
דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.
ניתן ליצור קשר לצורך קבלת הצעת מחיר.
הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).
חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.
כל בעל עסק רוצה להגיע לחברה הנכונה שאיתם ירוץ שנים קדימה מבלי להחליף כל חודש בגלל חוסר מקצועיות. אלו הפרמטרים החשובים ביותר לפני שאתם בוחרים חברת פרסום בגוגל:
ניסיון והסמכה: חשוב לבחור חברה עם ניסיון של לפחות כמה שנים בתחום פרסום בגוגל. כמו כן, כדאי לבחור חברה מוסמכת על ידי גוגל, המעידה על הידע והמיומנות שלה במערכת הפרסום של גוגל.
יחסי הלקוחות: חשוב לבחור חברה עם שירות לקוחות טוב. כדאי לבדוק את המלצות הלקוחות של החברה, ולוודא שהם מרוצים מהשירות שהחברה מספקת.
בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה.לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.
יוצרים איתנו קשר, נעשה שיחת היכרות להתאמה ובהתאם נתחיל לעבוד יחד.
בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אנחנו מקבלים לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ומעלה. מהניסיון שלנו כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהביא תוצאות.
אפשר לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל או פשוט שנציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם SFB הדבר הנכון לעסק שלכם. ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקענו כאן מידע בעל ערך עבורכם :)
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני המרות
הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח
לידים
3,240
עלות המרה
15.22
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
אפשר לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל או פשוט שנציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם SFB הדבר הנכון לעסק שלכם. ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקענו כאן מידע בעל ערך עבורכם :)
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני המרות
הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח
לידים
3,240
עלות המרה
15.22
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
לקביעת ייעוץנבצע מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
אחד הדברים החשובים ביותר בתחילת פעילות בפרסום בגוגל זהו מחקר מילות מפתח מקצועי.
Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד. במידה והינכם אנשי שירות נבין את סוגי השירותים, שולי הרווח ועוד פרמטרים חשובים. כל זאת בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!
נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה קהלים חדשים וממוקדים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם.
בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.
לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל לתת למכור!
הנה בדיוק איך שתהליך העבודה שלנו נראה, לא בערך - בדיוק!
לקביעת ייעוץרמת הניתוח של הקמפיינים בגוגל אצלנו היא גבוהה, לא בינונית לא בערך אלא ממש גבוהה. כמו כן רמת ניתוח התנהגות הגולשים באתר/בדף הנחיתה לצורך מיקסום שיעור ההמרה.
אצלינו אין מנהלי קמפיינים מתחילים אלא עם מינימום 4+ שנות ניסיון ועבר עשיר של מאות ואלפי קמפיינים.
בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.
אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.
שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.
מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
מטרת המידע שנביא לכם כאן היא לעזור למפרסמים חדשים וגם לאלו שכבר מפרסמים בגוגל עם מידע פשוט אך מעמיק על אפיקי הפרסום בגוגל.
שמי שי כהן, ואני הבעלים של SFB עם ניסיון רב בניהול קמפיינים בגוגל ובעל הסמכה של גוגל פרטנר.
כמו שכולנו יודעים לא מעט בעלי עסקים מנסים לפרסם בעצמם או שהיו להם ניסיונות לא טובים בעבר בפרסום, ישנם כאלו שעוד מנסים בעצמם ויש שכבר הבינו שצריך לתת לאיש מקצוע לעשות את הפעילות השיווקית שלהם.
כאשר איש מקצוע בתחום עושה את עבודת השיווק הדיגיטלית היא נעשית עם תוכנית עבודה מסודרת ואסטרטגיית שיווק לאחר ניתוח והכרה של העסק/החברה אותו מקדמים, ובדרך זו – התוצאות אינם מאחרות לבוא!
פרסום בגוגל, המכונה גם גוגל אדס או גוגל אדוורדס (לשעבר), היא פלטפורמת פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) המאפשרת לעסקים ליצור ולהציג מודעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובנכסים אחרים של גוגל. עם גוגל אדס עסקים יכולים למקד למילות מפתח, מיקומים ודמוגרפיה ספציפיים כדי להגיע לקהל היעד שלהם.
צפו בסרטון הקצר ותבינו איך ב SFB מנהלים קמפיינים ומנתחים נתונים עם שקיפות מלאה ללקוח.
תשאלו את עצמכם את 2 השאלות הבאות בתור התחלה:
1. האם יש לכם תקציב שיווק מספיק ביחס למחזור שלכם וכן לריווחיות בהתאם לנישה בה אתם נמצאים.
2. האם סוג השירות/המוצר שאתם מוכרים – זהו מוצר שלקוח פוטנציאלי שלך יחפש בגוגל?
זהו התקציב היומי של הקמפיין.
זהו מצב הסטטוס של כל קמפיין, סטטוס "כשיר" זה תקין, וישנם סטטוסים כגון – שיטת בידינג מוגבלת, מוגבל בתקציב, מודעות שנדחו ועוד, וכל אחד מהם דורשת התייחסות אך לאו דווקא פעולה מצידך.
זהו מדד של גוגל אדס שמעריך את יעילות ההגדרות של חשבון הפרסום ואת ההשפעה שלהן על פוטנציאל הביצועים.
כמה גולשים לחצו על המודעות שלכם.
מחיר עבור כל קליק ששילמתם.
זוהי העלות הכוללת עבור טווח הזמן שבחרת להציג.
כמות ההמרות (שיחת טלפון, ליד בטופס, וואטסאפ, מכירה באתר) שהשגת עבור כל קמפיין.
העלות הממוצעת של המרה. כדי לחשב את הערך הזה, העלות מחולקת במספר ההמרות.
סכום הערכים שהגדרת לכל ההמרות, אצל אתרי איקומרס ההגדרה היא דינמית לאתרים עם מספר מוצרים במחירים שונים.
התדירות הממוצעת שבה אינטראקציה עם מודעה הובילה את הגולש להמרה.
הנתון מתייחס לאחוז החשיפות של המודעות לרשת החיפוש שהופיעו במיקום הבולט ביותר בחיפוש בגוגל.
נספרת לאחר כל הצגה של המודעה ברשתות המודעות של Google.
מערכת Google Ads מציעה לנו מגוון פתרונות פרסום בגוגל כגון: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג ועוד.
יחד עם זאת לא כל אחת תתאים לכל עסק, ולכן חשוב לבצע מחקר מקדים, מדוייק ומקיף בהתאם למוצר או לשירות אותו העסק מציע, וזאת בכדי קודם כל להבין מי הקהל שלכם, מה מאפיין אותו והיכן הוא נמצא ברשת.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עם למעלה מ-3.5 מיליארד חיפושים ביום. עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בגוגל כדי למצוא מידע, מוצרים ושירותים, גוגל אדס יכול להיות דרך מעולה להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את מחזור והריווחיות של העסק שלך. אז בואו נחקור את היתרונות של פרסום בגוגל.
Google Ads מאפשרת לעסקים למקד למילות מפתח ספציפיות שהלקוחות האידיאליים שלהם מחפשים. על ידי הופעה בראש תוצאות החיפוש, עסקים יכולים להגיע לאנשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים שלהם.
דוגמא:
כשלקוח מחפש בגוגל "מתנות לעובדים" יופיעו בפניו 4 תוצאות ראשונות עם הכיתוב ממומן כפי שמופיע בתמונה שצירפתי. תוצאות אלו מופעלים על ידי כך שהם טירגטו את הגולש שיחפש את הביטוי הזה ומציגים לו מודעה רלוונטית וכמובן מפנים אותו לדף נחיתה התואם את המודעה ואת השירות אותו חיפש.
אפשרויות טירגוט הקהל הם:
כמו שאתם מבינים, אופציות הטירגוט הם רחבות אך ממוקדות מאוד עם מחקר ובנייה נכונה של הקהלים על בסיס הצרכים שלכם וניתן להגיע איתם לקהל יעד ממוקד.
באמצעות גוגל אדס, עסקים יכולים להגדיר תקציב יומי לקמפיינים שלהם ולשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. זה מקל על שליטה בהוצאות הפרסום שלך ולהבטיח שאתה מקבל החזר טוב על ההשקעה.
גוגל אדס מספקת ניתוח מפורט המאפשר לעסקים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם. זה כולל מידע על קליקים, הופעות, שיעורי קליקים והמרות (וזה רק קצה המזלג של הנתונים). על ידי ניתוח נתונים אלה, עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולשפר את התוצאות שלהם לאורך זמן.
גם אם מישהו לא לוחץ על המודעה שלך, פשוט לראות אותה בראש תוצאות החיפוש יכול להגביר את המודעות למותג ולעזור לאנשים לזכור את העסק שלך כשהם מוכנים לבצע רכישה.
שלא כמו בקידום האורגני ששם התוצאות יכולות להגיע לאחר 3 חודשים ואפילו שנה ומעלה בתחומים תחרותיים יותר.
התוצאות האיכותיות והמהירות לא מאחרות להגיע בתוך ימים ספורים בלבד.
הדרך הטובה ביותר שלנו כעסקים שרוצים למכור את השירותים או המוצרים שלנו זה להיות שם בדיוק שהלקוח מחפש זאת במנוע החיפוש של גוגל.
כל אחד מאיתנו מתחיל את דרכו בגוגל, בין אם מחפשים מוצר, שירות ופיתרון לבעיה כזו או אחרת.
מודל פרסום ברשת החיפוש מתבצע על בסיס תשלום פר קליק (PPC – Pay per click), זאת אומרת – שמשלמים רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך בכדי לעבור לאתר ולא משלמים על עצם החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.
בפרסום ברשת החיפוש ניתן להגדיר יעדים שונים שגוגל תעזור לנו להשיג אותם, לדוגמא: הגדלת התנועה לאתר, הגדלת המכירות בחנות האונליין או לידים, הכל בהתאם למטרות העסק.
כמובן שתמיד רצוי לבחור את המטרה העליונה – אם יש לכם לדוגמא אתר תדמית שמטרתו לקבל יותר לידים בקמפיין החיפוש שלכם אז ביחרו במטרה לידים.
אם האתר שלכם הוא איקומרס ומוכר מוצרים אונליין – ביחרו במטרת מכירות.
כמובן בחירת המטרות אפקטיבית אך ורק אם יש לכם את ההמרות המתאימות מוגדרות כראוי בין אם זה השלמת טופס צור קשר או עסקה שבוצעה באתר.
במודעות החיפוש זה לא רק כותרות ותיאורים, ניתן להוסיף מידע נוסף במודעות הנקראים תוספי מודעות, טלפון ישיר להתקשרות ישירות מהמודעה, יתרונות העסק, קישורים נוספים לאזורים שונים באתר שלך ועוד המון תוספים שיעזרו לנו לייצר את המודעה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.
התאמה רחבה – נוגע יותר לביטוי שהוא מאוד גנרי וכאן גוגל אדס נכנסת לפעולה בכך שאתם לא מגבילים אותה במיקוד של מילות המפתח. בתכלס, גוגל תמיד תמליץ לכם לעשות התאמה זו אבל תאמת – זה ממש לא מתאים לכולם.
התאמה לביטוי – בהתאמה זו מילות המפתח שתמקדו צריכות להכיל "בביטוי" (גרשיים), התאמה זו הרבה יותר פופולרית בעיקר בתחילתו של קמפיין חדש אך שנעשה בו מחקר מילות מפתח מקיף כך שתוכלו לקבל מצד אחד עוד רעיונות למילות מפתח ומאידך לא לבזבז את התקציב על ביטויים בהתאמה רחבה שרק יזללו תקציב בשלב הראשוני.
התאמה מדוייקת – בהתאמה זו גוגל תפעיל את המודעה שלכם רק אם חיפשו במדוייק את מילת המפתח שהוספתם לקמפיין. לדוגמא – אם בחרתם בביטוי [חולצה] בלבד אז המודעה שלכם לא תפעל אם הגולש יוסיף מילה לפני/אחרי הביטוי. לדוגמא אם יחפשו חולצת פסים, ולכן ביטוי כמו זה יכול להיכנס להתאמה לביטוי "חולצה" כך שאם גולש יחפש חולצת פסים/חולצה לגבר/חולצת 100% כותנה ועוד, המודעה שלכם תפעל בהתאם.
מאוד חשובה היררכיית הקמפיין גם בשביל גוגל ומבחינת האופטימיזצייה של הקמפיין וכמובן עבורכם שהנתונים יהיו מסודרים ולא מבולגנים עם כל ההתאמות בקבוצת מודעות אחת.
יחד עם זאת, יש להכניס באופן קבוע ורצוי אף לעשות מחקר מקדים של מילות מפתח שליליות, בכך תחסכו לכם המון תקציב שיזלל בתחילת הקמפיין וכן יבוצע ייעול תקציב בכך שהוא ייצא על ביטויים רלוונטים בלבד.
שיטה נוספת לשיפור קמפיין ברשת החיפוש בגוגל היא דרך התאמות הביד.
התאמת ביד נותנת לנו לשלוט ב % בו אנו מוכנים להשקיע יותר או פחות בהתאם לביצועים.
לדוגמא: בואו נגיע שחתך הגילאים 35-45 מניב לכם יותר המרות ובעלות המרה נמוכה יותר משאר חתכי הגילאים.
נוסיף ונאמר שנשים ממירות יותר מגברים אך אצל הגברים עלות ההמרה נמוכה בחצי.
מהצד שלנו מה שניתן לעשות זה להתאים את הביד בהתאם לנתונים אלו ועוד נתונים שיש לבחון על הגולשים שנכנסו לדף נחיתה שלכם.
כמו למשל להגדיל את הביד לגילאי 25-45 ב 35% – כי מבחינתי אם הם ממירים לי בעלות המרה שהוא טובה לעסק והכמות היא יפה – אני מוכן לשלם יותר על קליק כדי לקבל יותר חשיפה בהתאם לחתך זה.
בדוגמא של הנשים והגברים – נוכל לבצע ניסוי ולשכפל קמפיין/קבוצת מודעות כדי לנסות בנפרד את התקציב – כך נוכל להבין האם אנחנו יכולים להמיר יותר גברים באותה עלות המרה מבלי שלגוגל תהיה שליטה לנהל את התקציב בין המינים איך שהוא רוצה.
הצעדים להקמת קמפיין בגוגל אדס לצורך קידום ממומן
לפני כל השקה של כל קמפיין באשר הוא אחד הדברים החשובים ביותר זה להבין מהם המטרות שלכם מהקמפיין.
ברגע שתבינו את המטרות שלו בין אם זה בכמות מכירות, החזר השקעה, כמות לידים וכו'. יהיה ניתן להגדיר יעדים בהתאם למטרות.
מעולה! הבנתם את היעדים והמטרות של הקמפיין שלכם עכשיו נותר לעקוב אחריהם בצורה מדידה כך שנוכל להבין את התקדמות הקמפיין והיכן אתם עומדים בכל שלב.
תוכלו לקבל מידע במאמר הבא על גוגל אנליטיקס 4 והטמעות מעקבים.
בואו ניקח לדוגמא מנעולן עם דף נחיתה.
המטרה של המנעולן זה להניב 250 שיחות/הודעות וואטסאפ/השארת פרטים בטופס בחודש.
השימוש של אותו עסק בדף הנחיתה הוא באמצעות טלפון, וואטסאפ וטופס. מה שאומר שיש לנו צורך לעקוב אחר מדדים אלו במערכת הפרסום של גוגל וגם ובעיקר באנליטיקס!
הגעתם לשלב התכלס, להקים את הקמפיין שלכם.
לצורך הדוגמא אציג לכם את הדרך להקים קמפיין ברשת החיפוש ונמשיך עם אותה דוגמא שדיברנו עליה עד כה.
בשלב הראשון נצטרך לבחור את היעד בו אנו חפצים שהקמפיין יניב לנו, במקרה הזה אנו רוצים להשיג כמה שיותר לידים. (ישנם מקרים שלא אבחר יעד, וניתן אף להמשיך ללא בחירת יעד לקמפיין)
כאן יש לבחור את היעד אותו תרצו להשיג באמצעות הקמפיין
כאן יש לבחור את סוג הקמפיין בו נרצה לפרסם, במקרה שלנו קמפיין לרשת החיפוש. (בהמשך המאמר הרחבתי מידע על שאר סוגי הקמפיינים)
בחלק הזה תתבקשו לבחור את הפעולות שיובילו את הקמפיין שלכם להשגת היעד שלו. (גם כאן ניתן להשאיר ריק ולהמשיך ללא בחירה)
נבחר בשם לקמפיין » ונלחץ המשך
חלק מעניין לא פחות זוהי בחירת שיטת הביד אותה תתחילו את הקמפיין.
כאן לא מעט אנשים גם מתחבטים במה לבחור, הרי אנחנו רוצים כמה שיותר המרות נכון? זאת אומרת לידים/שיחות וכו'… אך במידה והחשבון הוא חדש ואין המרות שנצברו במערכת רצוי להתחיל בעלות ידנית לקליק.
בנוסף ובכלל רצוי ברוב המקרים להתחיל בקמפיין בו יש לך שליטה על העלויות פר מילת מפתח כך שתוכל להתאים את עצמך בהתאם להתקדמות. כמובן שלאחר שנצברו מספיק המרות בקמפיין ניתן לשנות את שיטת הביד אם אתם מרגישים שאתם "תקועים" ולא מצליחים לעלות את הכמות של ההמרות באותו תקציב נתון.
בהמלצות של גוגל כמובן גם הם יציעו לכם את זה מתישהו להחליף את שיטת הביד, אך חשוב לא למהר ולהחליף ולבצע כל המלצה כזו או אחרת שכן יש לנתח את הנתונים ולהבין האם השינוי הזה הוא לטובתכם ויכול להועיל או חלילה לגרוע.
ישנם אפשרויות מתקמדות בפרסום בגוגל וזה לבצע ניסוי של קמפיין כך שתוכלו לנתב חלק מהתקציב לקמפיין שתיצרו שיהיה בדיוק כמו הקמפיין הנוכחי רק עם ביד שונה ותוכלו לתחום זאת לתקופת זמן כך שתוכלו לדעת האם כדאי להחליף את שיטת הביד או לא.
בטאב סבב מודעות רצוי להשאיר כפי שהוא.
בטאב של המרות » זוכרים שהגדרתם יעדים? יחד עם היעדים הטמעת מעקבים על אותם אינטראקציות אותם יבצעו הגולשים שיחשבו לכם כליד… מעולה! זה הזמן להגדיר אותם ברמת הקמפיין כך שתוכלו לעקוב אחר אותם אירועים.
במידה ואין עוד סוגי המרות אחרים בחשבון הפרסום שלכם בגוגל ניתן להשאיר את ההגדרה כפי שהיא והיא תאסוף כבר את כל ההמרות שכבר הקמתם בחשבון.
*שימו לב כי מומלץ באתרי לידים עם טפסים או באתרי איקומרס לבנות המרה משופרת שתייעל את אופטימיזציית הקמפיין בצורה טובה יותר.
בחלק של רשתות » יש לבחור את המיקום בו תרצו להופיע עם מודעות הקמפיין.
אישית, אני נוטה להוריד את הסימון משותפי החיפוש ומרשת המידה. הסיבה היא כי ברגע שתקציב יוצא ברשתות הללו ומכיוון שהם לא ברשת החיפוש אלא בשותפי חיפוש או שהם ברשת המדיה – אין לנו מידע על איזה מילת מפתח הביאה להמרה או יצא עליה תקציב כלל.
במידה ורוצים לפרסם ברשת המדיה – אין בעיה, פשוט פיתחו לזה קמפיין ייעודי.
מיקום גיאוגרפי » בחירת הערים/מדינות בהם תרצו לפרסם.
כדי לבחור ערים ספציפיות לדוגמא בישראל יש ללכת למיקום אחר » מתקדם » ייפתח לכם חלונית בו תצטרכו להקליד עיר ולבחור אותה לטירגוט.
יש לבחור את השפה שהלקוחות שלכם דוברים.
זה לאו דווקא נכון שהם אכן דוברים את השפה בתור שפת אם, אלא משתמשים בשפה זו בדפדפן עצמו.
פלחי קהל » במידה והחשבון שלכם כבר יצר קמפיינים/עם תג המעקב של גוגל כבר זמן מה, גוגל יציע לכם לתצפת על קהלים על בסיס נתוני האתר שלכם.
סוג זה של תצפית יכול לעזור לכם יותר מאוחר בלהבין לאילו תחומי עניין הקהל שממיר אצלכם משתייך ולהתאים בהתאם את הביד.
מודעות דינמיות » ניתן להכניס את כתובת האתר ישירות ולהקים קבוצת מודעות דינמית, מטרתה לסרוק את כל האתר שלכם או דפים שתבחרו בעצמכם ולהפעיל את המודעה על בסיס מילות מפתח הרלוונטיות שהדף מדבר עליו באתר שלכם.
היתרון במודעה דינמית זה החיסכון בזמן בעיקר, אך שימו לב כי יש לעקוב אחר הקבוצת מודעות הזו מקרוב כדי לראות שהיא לא מפשלת.
תאריכי התחלה וסיום » הקצבת תאריך סיום לקמפיין שלכם או ללא סיום מוגדר.
תזמון הצגת המודעות » אם אתם אתר איקומרס אז כנראה שתרצו להשאיר את הקמפיין פעיל 24/7, אך בואו נגיד שאתם חנות פיזית שמקבלת רק שיחות טלפון ונסגרת ב 18:00 ואין לכם מענה לאחר שעות הפעילות אזי הכי נכון הוא להגדיר זמנים ושעות של הפעלת הקמפיין כך שהתקציב ינוהל וישקע בזמנים הכי נכונים לכם.
אפשרויות URL בקמפיין » ניתן להוסיף בחלק זה ערכים שונים אחריהם תרצו לעקוב ברגע שהגולש יקליק על המודעה.
מגדירים את מילות המפתח אותם נרצה לשייך לקבוצת המודעות.
אישית ומקצועית זהו לא המקום לזרוק בו את מילות המפתח שלכם, אלא לבצע מחקר מקיף ומעמיק על מילות המפתח בכלי של גוגל ובכלים אחרים גם ניתן, ורק לאחר מכן להוסיף את הביטויים לקבוצת המודעות שלכם.
סוגי הביטויים:
התאמה רחבה » כשמה כן היא, במידה ותבחרו לטרגט לדוגמא את המילה מנעולן, גם אם הגולש יחפש בגוגל קורס מנעולנים המודעה שלכם יכולה להופיע, מכאן ניתן להביא שהתאמה זו לא הכי נכונה בחלק גדול מהמקרים.
התאמה לביטוי » התאמה זו כרוכה בהוספת "מירכאות" בין הביטוי לדוגמא "מנעולן לרכב", במצב זה אתם דואגים שלא יקפצו לכם ביטויים שתחויבו עליהם שלא קשורים לרוב (רצוי לעקוב כמובן) אך כן תעזור לכם לדוגמא להופיע בביטוי כגון מנעולן לרכב קאיה.
התאמה מדוייקת » גם כאן כשמה כן היא, יש להשתמש בסוגריים כדי להגדיר אותה לדוגמא [מנעולן לרכב] מה שיגרום לכך שביטוי זה יופיע בלבד ואף ביטוי אחר לא חוץ מלדוגמא [מנעולן לרכבים] וכו'.
יש ליצור את המודעה אשר תוצג, מודעה זו נקראית מודעה רספונסיבית מכיוון שניתן להכניס בה מספר כותרות ומספר תיאורים והם יופיע בוריאציות שונות בהתאם לביצועים של המודעה.
מודעה רגילה » ניתן להקים לאחר הקמת הקמפיין אך שימו לב שהיא הולכת לצאת משימוש בקרוב מאוד.
חלק חשוב מאוד הוא תוספי המודעות של גוגל.
בעזרתו ניתן לתפוס שטח נדלן גדול יותר, להעביר יותר מסרים בצורה ברורה יותר במודעה ועוד.
פרסום ברשת המדיה נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.
לדוגמא: נגיד והעסק שלך מציע מעילים לחורף, וישנו אתר מאמרים מצויין בנושא של תיירות באזורים חורפיים או אפילו סקי ויש בו מגוון מאמרים איכותיים.
במידה ואותו אתר נמצא ברשת המפרסמים של גוגל ניתן להגדיר בקמפיין שהמודעות שלנו יוצגו באתר זה.
זוהי דרך מעולה, שכן אם מנהלים אותה במקצועיות ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את מכירות העסק.
אזורים נוספים לפרסום וטירגוטים
בנוסף ניתן ברשת המדיה לפרסם במקומות כמו בג'ימייל, YouTube ואפליקציות.
אפשר לטרגט בקמפיינים סינון דמוגרפי, מילות מפתח שבאתר, תחומי עניין, מיקום ועוד.
ישנם עוד אפשרויות וביניהם גם הרימרקטינג בגוגל
לסיכום קצר: רשת המדיה זהו אפיק פרסום מצויין בכדי לחזור לגולשים שנטשו את האתר שלכם ולא המירו, ניתן לשלוט בתדירות הופעת מודעות הרימרקטינג שלנו לגולשים שנטשו.
איזו דרך טובה יותר יש מאשר פרסום באמצעות סרטון?!
סרטונים נכנסו לחיינו כבר ממזן אך צוברים תאוצה מיום ליום ובמיוחד ברשתות החברתיות ואני מדבר כאן על פרסום ביוטיוב.
מכירים את זה שאתם צופים בסרטון ביוטיוב, בין אם זה במחשב או באפליקציה ולפני הצפייה מופיעה לכם מודעה שרק מחכים לכפתור של ה"דלג"!
ובכן אצלי מנהלים זאת קצת אחרת.
במידה ואתה בהחלט מחכה לכפתור ה"דלג" כנראה שלא טרגטו אותך בצורה הנכונה כיוון שאתה לא קהל היעד שלהם או פשוט כי יש לך את המוצר/השירות ואינך מעוניין בכך.
בפרסום ביוטיוב ניתן להגיע לקהל היעד שלך באמצעות סרטון שמספר את הסיפור של המותג או שמציג את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר. ניתן לטרגט לפי סרטונים וערוצים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, תחומי עניין, מיקום ועוד. וזאת בכדי להגיע לקהל היעד שלך.
דוגמא קטנה לטירגוט: אם נגיד יש לך עסק לסדנת היריון, תוכלי לטרגט ולוגריות של אימהות צעירות, שהפעילו את אפשרות הפרסום אצלם בסרטונים כך שיוצגו מודעות בתחילת הסרטון ובמהלך הסרטון.
כמו שנאמר במקום הנכון ובזמן הנכון.
יש לכם חנות אונליין ואתם נאבקים לגרוף מכירות מרשת החיפוש?
למה לא להציג אותם פשוט בצורה הטובה ביותר שלהם!
פרסום בגוגל שופינג נותן לנו את היכולת לפרסם את המוצרים של החנות שלך בצורה הטובה ביותר שרק גוגל יכול ובטופ תוצאות החיפוש.
מטרתו לייצר חשיפה גבוהה, הגדלת המכירות בחנות ושיעור המרה גבוה יותר.
בגוגל שופינג בשונה מרשת החיפוש ניתן להציג את המוצר שלך עם שם העסק, תמונת המוצר, מחיר, תיאור ועוד. לצורך פרסום בגוגל שופינג יש להירשם ראשית לגוגל מרצ'נט בגוגל. (אל דאגה גם הרישום אני עושה בשבילכם)
מעבר לפרסום ברשת החיפוש ושאר אפשרויות הפרסום, יש פיצרים נוספים שניתן להטמיע במודעה הנקראים תוספי מודעות, בשביל לתת עוד מידע על העסק ועל השירות או מוצר שאתם מוכרים.
לקמפיינרים ובעלי עסקים שמפרסמים בגוגל יש את היכולת להוסיף תוספי מודעות שונים (תוספים לגוגל אדס) כמו, תוסף שיחה, תוסף סייטלינקס, תוסף קידום מכירות, תוסף של יתרונות, תוסף תמונה (חדש יחסית) ועוד.
במאמר זה אני הולך לתת מידע מפורט על סוגי תוספי המודעות השונים של גוגל, איך מגיעים אליהם, כיצד ניתן להוסיף אותם למודעות שלכם, ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כך שתגדיל את הסיכויים שלכם למכור יותר.
לא כל עסק ישתמש בכל התוספים שכן כל תוסף מתאים לצורך שונה, התוספים שימושיים לנו מאוד גם בתפיסת "שטח נדלן" גדול יותר בשטח הפרסום ובנוחות למשתמש ליצור קשר ולקבל עוד מידע על העסק וזאת עוד מבלי להיכנס לתוך דף הנחיתה, הגדלת שיעור הקליקים, ועוד יתרונות רבים שאפרט עליהם בהמשך מאמר זה.
ניתן להגדיר אותם ברמת החשבון, הקמפיין וקבוצת המודעות.
נגיד שיש לכם 3 קמפיינים פעילים ברשת החיפוש, במידה והגדרתם תוסף שיחה שמטרתו להופיע ישירות בתוצאות החיפוש בשביל לתת גישה לגולש ליצור קשר טלפונית ישירות, וההגדרה נעשתה ברמת החשבון שזאת רמה מעל הקמפיין, תוסף זה יוגדר לכל 3 הקמפיינים הפעילים.
ניתן כמובן להגדיר תוסף שיחה שונה לכל קמפיין בנפרד עם מספר אחר אך מיד נגיע לפירוט על כל תוסף ואיך ניתן להשתמש בו.
ניתן להגיע לתוספי המודעות בגוגל ברמת החשבון ע"י לחיצה על הטאב "מודעות ותוספים" ולאחר מכן לחיצה על תוספים. אתם אמורים לראות את החלון הבא:
גוגל שדרגה את הצורה של התצוגה המקדימה וניתן לראות ישירות איך ייראו תוספי המודעות בתצוגה מקדימה.
חשוב לדעת על הקמת תוספים:
שימו לב כי הקמת התוסף או כל תוסף שהוא מתבצע ברמות שונות, זאת אומרת – אם הגדרתם תוסף ברמת הקמפיין, התוסף יופיע לכל קבוצות המודעות שתחת אותו קמפיין.
דוגמא נוספת:
אם הגדרתם תוסף ברמת החשבון – התוסף יוצג בכל הקמפיינים שבחשבון.
מטרת התוסף:
לתת לגולש אפשרות לנווט לדפים נוספים באתר כגון דף אודות, צור קשר, קטגוריית מוצר ועוד.
ניתן לעקוב גם אחר המרות שמגיעות מה- sitelinks.
אפשרות לתזמן את הזמנים בהם אנו רוצים להציג את התוסף.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » ונבחר בתוסף sitelink
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
בתחתית אפשרויות התוסף יוצג לכם הטאב "אפשרויות מתקדמות" – ניתן להעדיף מכשיר מסוג נייד שיופיע יותר ובנוסף ניתן לתזמן את הזמנים בהם התוסף יוצג.
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מטרת התוסף:
לתת לנו את היכולת להדגיש את יתרונות העסק.
לדוגמא – אתר איקומרס ירצה להציג במידה והוא נותן משלוח חינם עד הבית, ושיש צאט שירות לקוחות זמין באתר ועוד יתרונות שלכל עסק באשר הוא יכול להבליט.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף יתרונות מרכזיים
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
הוספת יתרונות בכל שדה טקסט בהתאם לכמות התווים המוגבלת
גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מטרת התוסף:
לתת לנו את היכולת להדגיש פרטים נוספים על המוצר או השירות שלנו.
לדוגמא – אתר של קורסים דיגיטליים ירצה להציג את סוגי הקורסים שהוא מעביר וכך ליצור רלוונטיות יותר, הן בהופעת המודעה שלו לגולשים המתאימים, וגם בשיעור הקליקים לאתר וכך נגדיל את הסיכויים שירכשו מאיתנו.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מידע מובנה
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
בחירה בסוג הכותרת שנרצה להדגיש – לדוגמא קורסים
הוספת התכונות המתאימות בשדות הטקסט בהתאם למגבלת התווים
גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מטרת התוסף:
לתת לגולש את האופציה לחייג לבית העסק ישירות ממנוע החיפוש.
במידה והחלטתם שכל המודעות בכל הקמפיינים בחשבון שלכם זקוקים לתוסף שיחה, רצוי להגדיר זאת פעם אחת ברמת החשבון וזה יתפוס לכם לכל הקמפיינים בחשבון.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף שיחה
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
בחירה מדינה » הוספת מספר הטלפון » בחירת פעולת המרה » תזמון במידה ורוצים
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מטרת התוסף:
לאסוף לידים של גולשים ישירות מתוך המודעה שלך
תוסף השארת פרטים מעולה לצורך הגדלת כמו הלידים מהקמפיין (הכל בהתאם למה שאתם מוכרים).
תוכלו להשתמש בתוסף לא רק בקמפיינים ברשת החיפוש אלא גם ברשת המדיה, דיסקברי, ווידאו.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף השארת פרטים
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נוסיף כותרת ותיאור לטופס, נוסיף גם תמונה רלוונטית שתמשוך את עיני הגולש ותשכנע אותו להשאיר פרטים.
נבחר אילו פרטים נרצה שהגולש ימלא, חשוב מאוד להשאיר את זה כמה שיותר קצר ופשוט לרוב מספיק רק שם וטלפון. ניתן לבחור באופציה מילוי אוטומטי כך שיש מצב שגוגל כן מזהה את החשבון בו נכנס הגולש הוא יכול לשאוב את הנתונים שלו ולמלא באופן אוטומטי את השם והנייד שלו.
אם ברצונכם לסנן לקוחות מאיזה סיבה שהיא, ניתן להוסיף שאלות אמריקאיות או שאלות עם תשובות קצרות שהגולש יצטרך לענות עליהם.
את הלידים מהטופס ניתן לקשר באמצעות זאפייר לתוכנת CRM כזו או אחרת, או לחלופין להוריד אותם בכל פעם כקובץ אקסל (שימו לב כי הלידים בקובץ ניתנים להורדה רק 30 יום אחורה)
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מטרת התוסף:
מטרתו להציג לגולש את מיקום העסק ישירות במודעה שלכם.
בלחיצה על קישור התוסף מיקום במודעה, הגולש יועבר לכתובת שלכם במפות של גוגל ויוצגו לו פרטים נוספים על העסק כפי שעדכנתם אותם. בנוסף הגולש יוכל להתקשר גם משם ישירות לבית העסק.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מיקום
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
יוצגו לכם 3 אפשרויות לבחירת מיקום
בחירת מיקום מאוסף שגוגל מציע לנו, אין שם כמובן את כל המיקומים אך ניתן לבדוק ולבחור משם.
תוכלו לחפש חשבון בגוגל לעסק שלי לפי דומיין
אפשרות שלישית והכי מומלצת זה לקשר לחשבון גוגל לעסק שלי שכבר מחובר לחשבון הגוגל אדס שלכם
במידה ואתם קמפיינרים ואין לכם גישה לגוגל לעסק שלי של אותו לקוח – תוכלו לשלוח ישירות מהתוסף בקשת גישה לחשבון שלו.
לחיצה על שמירה » וסיימת!
פיצר די חדש שנוסף לאחרונה לתוספי המודעות של גוגל.
מטרת התוסף:
להציג תמונה במודעות ברשת החיפוש
תוסף תמונה יעזור למודעה שלכם בקמפיינים ברשת החיפוש של גוגל לשפר את הביצועים בצורה משמעותית אם תשתמשו בה נכון!
תמונה שנוספת לטקסט תגדיל לכם את ה CTR (שיעור קליקים) ובהתאם את ההמרות באתר.
חשוב לבחור תמונות שיעשו חסד עם המודעה ושהיא תהיה רלוונטית ומושכת את העין כמובן. יש לשים לב להנחיות של גוגל מבחינת התמונה, 80% ממנה שתהיה במרכז התמונה בכדי שלא תיחתך לכם בעת הופעתה בחיפוש, ושמירה על רזולוציה ויחסי גובה ורוחב כמפורט בקישור הבא »
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף תמונות
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
ניתן להוסיף כמה תמונות ולא רק אחת, חשוב לייחד את התמונות עם המודעה ולא לשים ברמת הקמפיין, תלוי כמובן בהיררכיית החשבון שלכם והקמפיינים השונים שאתם מריצים.
לחיצה על שמירה » וסיימת!
יש לכם אתר איקומרס? או שאתם מוכרים שירותים מקצועיים ועושים סיילים מידי פעם? מעולה! כאן זה המקום לעשות שימוש חכם בתוסף קידום מכירות.
מטרת התוסף:
לעדכן את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מבצעים ודילים בעת חיפוש אחר מוצר או שירות שלכם.
תוכלו לתזמן את התוסף בהתאם לחג או לטווח זמן שתחליטו.
לדוגמא – אם אתם מוכרים אוכל לכלבים אז הקישור הראשי של המודעה תהיה לקטגוריה, נגיד שיש לכם מוצר כלשהו בקטגוריה הזו שיש לכם עליהם מבצע של 20% הנחה ואתם רוצים להדגיש זאת ישירות במודעה שלכם, או לחלופין שיש לכם מבצע על כל שקי האוכל ותרצו ליידע את הגולשים, כך תעשו זאת.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קידום מכירות
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
תוכלו לבחור את סוג האירוע מהרשימה שוגל יציג לכם במידה ואתם מעוניינים לשייך את זה לחג כלשהו או אירועים שנתיים של מבצעים בעולם.
לאחר מכן נבחר את השפה, ואז נבחר את סוג קידום המכירות – תוכלו לבחור בשיעור הנחה, הנחה כספית, הנחה בסכום של עד, והנחה בשיעור של עד..
נרשום את שם המוצר או המבצע ונמלא את כתובת ה URL אליה נרצה שהגולש ינחת בלחיצה על קישור המבצע.
אפשר לבחור לעשות קופון מיוחד שיהיה ספציפי לגוגל ומעבר למעקבים שיש כמובן תוכלו גם לשייך את הקופון לכך שהגיע מקמפיין או מודעה ספציפית.
תוכלו כמובן וכדאי מאוד לתזמן את תאריך המבצע שכן לא יישאר לאחר שכבר המבצע יירד מהאתר.
לחיצה על שמירה » וסיימת!
מעוניינים לעשות קרוסלת מחירים במודעה ברשת החיפוש ישירות? זה התוסף הנכון בשבילכם!
מטרת התוסף:
להציג מגוון מוצרים עם מידע עליהם ישירות במודעה, שימוש נכון בתוסף הזה יגדיל לכם את ה CTR וההמרות באתר שלכם.
גם כאן גוגל חשבו עלינו, שהרי שימוש בתוסף שכזה עם קרוסלה של מחירים יכול לגרום לגולש ללחוץ כמה פעמים על מספר מוצרים שונים מה שיגרום לנו לשלם ביוקר אך לא כך המצב, שיטת החיוב כאן מתבצעת בצורה כזו שלא תחויבו על יותר מ 2 קליקים בכל חשיפה.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מחיר
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
לא ניתן להציג את המטסע בשקלים, לכן לא בטוח שיהיה רלוונטי לחלקכם.
במידה וכן אלו הדברים שתוכלו לעשות בתוסף המדהים הזה:
תוכלו לבחור סוג – אירוע, שירות, מוצרים ועוד.
בחירה של מחיר – זאת אומרת, החל מ-, עד סכום של, ממוצע, או ללא בכלל.
בכל מוצר יש להכניס כותרת – סכום – ונתון של זמן או יחידה אחת – יש להוסיף תיאור וכתובת URL אליו יופנה הגולש.
גם כאן ניתן לבחור טווח תאריכים בו יוצג התוסף
לחיצה על שמירה » וסיימת!
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מחיר
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
לא ניתן להציג את המטסע בשקלים, לכן לא בטוח שיהיה רלוונטי לחלקכם.
במידה וכן אלו הדברים שתוכלו לעשות בתוסף המדהים הזה:
תוכלו לבחור סוג – אירוע, שירות, מוצרים ועוד.
בחירה של מחיר – זאת אומרת, החל מ-, עד סכום של, ממוצע, או ללא בכלל.
בכל מוצר יש להכניס כותרת – סכום – ונתון של זמן או יחידה אחת – יש להוסיף תיאור וכתובת URL אליו יופנה הגולש.
גם כאן ניתן לבחור טווח תאריכים בו יוצג התוסף
לחיצה על שמירה » וסיימת!
יש לכם אפליקציה להורדה בין אם באנדרואיד או באפל, תציעו ללקוחות שלכם להוריד אותה במודעה שלכם.
מטרת התוסף:
לגרום לגולש להוריד את האפליקציה שלכם ולהשתמש בה.
הדרך להטמעת התוסף:
נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קישור לאפליקציה
בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נחפש את האפליקציה בשורת החיפוש ונבחר אותה.
נוסיף טקסט הנעה לפעולה
נבחר האם להחריג ממכשירי הטאבלטים נוכל לתזמן את תאריכי הצגת התוסף.
לחיצה על שמירה » וסיימת!
כפי שאתם מבינים ישנם יתרונות רבים לתוספי המודעות השונים והם יכולים לעזור לנו לשפר את הקמפיינים שלנו משמעותית ולהגדיל את הצורה בה אנו מוצגים לגולש וכן לתפוס יותר שטח נדל"ן.
יש כל כך בעלי עסקים ומפרסמים שבוחרים לפרסם בגוגל ובכלי השיווק שהם מציעים לנו. אך לצערי זה כל מה שהם עושים!
מה לגבי ניתוח הקמפיין? זה נחמד להסתכל על כמה כניסות, חשיפות, שיעור קליקים, המרות וכו'… אבל בין זה לבין להבין את הקמפיין ומה גרם לו להצליח או להפסיד זה כבר עולם אחר לגמרי.
ב- SFB אני מנהל את מסע הפרסום ברמה הגבוהה ביותר בשביל לקבל את החזר ההשקעה המקסימלי ביותר.
נחבר את חשבון הפרסום שלך לגוגל אנליטיקס בכדי לנתח את תנועת הגולשים מכל מקור תנועה. להבין כמה זמן הם שהו בדף, מה הדרך שהם עשו עד הרכישה או הפנייה ואם הם נטשו – להבין בדיוק היכן ולטפל בזה!
ניתן גם לחבר ותלוי במוצר או שירות שאנו מוכרים כלים למעקב וניטור אחר הגולשים בתוך האתר, היכן הם לחצו הכי הרבה, היכן הם מתקשים ועוד.
בנוסף ניצור לכם אירועים על ידי התג מנג'ר של גוגל בכדי לעקוב אחר כל אירוע חשוב באתר שלך שיכול לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר לשיפור הביצועים והמכירות.
ולגבי איך עושים או מגדיררים את כל האירועים האלו – ואל דאגה אני זה שמגדיר את האירועים האלו בשבילכם.
ראשית יש להבין שפרסום בגוגל מתאים לכל תקציב פרסום שכן בהתאמה התוצאות אליו כמובן.
ניתן להבין עם התקציב החודשי שלך לפרסום מהם התוצאות המשוערות אליהם יהיה ניתן להגיע באותו תקציב פרסום.
גוגל אדס המערכת, לא מציבה לנו סכום מינימלי אותו חייבים כדי להתחיל לפרסם.
נכון, כל עסק היה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיינים שלהם בגוגל אך לא כולם מבינים שזה לא בדיוק שגר ושכח.
ב SFB אנו מקימים מסע פרסום לעסק ותכנון מותאם אישית שמטרתו להגיע ליעדים העסקיים שלכם בכל תחום באשר הוא.
חשוב להבין שניהול של מסע פרסום דורש מקצועיות גבוהה, ידע וניסיון רב בכדי למקסם את תקציב הפרסום שלך בצורה הנכונה והרווחית ביותר עבורך.
בכל שיחת טלפון ראשונה שמתקשר אליי לקוח זאת כנראה השאלה הראשונה או השנייה שלקוח שואל אותי – כמה עולה פרסום בגוגל?
והתשובה? אותו הדבר תמיד. אין לדעת אם לא נעשה בדיקה ומחקר או לחלופין המפרסם עם ניסיון באותה הנישה שלכם ויודע את עלויות הפרסום החודשיות.
כמובן שיש לכם בתור בעלי עסקים את האחריות להבין מהו התקציב שיווק החודשי של העסק שאתם מסוגלים להשקיע.
כל קמפיין פרסום שנשיק לאוויר יהיה ניתן לעצור או להשהות בהתאם לתקציבי הפרסום שלכם באותו הזמן. ניתן לערוך שינויים תמיד בסוג התקציב לשנות בהתאם לעונה או בהתאם לחג מסוים.
תלוי, ראשית צריך להבין לפני כל השקת קמפיין מהו היעד של אותו קמפיין.
במידה וזה קמפיין של לידים משמע שיחת טלפון או השארת פרטים בטופס לדוגמא הרי שחשבון מחוייב על כל קליק שגולש לחץ עליו בין אם זה דרך רשת החיפוש, רשת המדיה או כל קמפיין פרסום אחר. שכן זה שהגולש נכנס לאתר לא אומר בהכרח שהוא ישאיר פרטים.
בתחום מנעולנות לדוגמא שמתבצע פרסום ברשת החיפוש ניתן לפרסם ישירות לגולש את מספר הטלפון להתקשרות ללא צורך בכניסה לאתר ואז אנו משלמים בדוגמא זו רק על שיחת טלפון. (התייחסו לזה כדוגמא שכן למנעולן לא מספיק מודעת פרסום אחת של מס' טלפון)
⭐⭐⭐⭐⭐
שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd - שמתמחה בפרסום ממומן למגוון נישות ובמגוון ערוצי פרסום, פרסום ממוקד ומדיד עם אסטרטגיה מוכוונת מטרה המניב תוצאות.
מאמרי מידע על פרסום בגוגל אדס
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.