באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק נוכל ללמוד על הקהל שלך ומה מניע אותו.עם קמפיין מנצח בפייסבוק נייצר מקסום תוצאה לתקציב השיווק שלך, נלמד להכיר איך הקהל שלך חושב ונשתמש במידע הזה כדי להגדיל את המחזור החודשי שלך והרווחיות.
SFB תבנה עבורכם קמפיינים יעילים
שבזכות מומחי הפרסום שלנו תייצרו מקסימום החזר השקעה.
אנחנו ננתח את מצב הקמפיינים שלכם מ א-ת
ונדאג שתקציב הפרסום יניב את הריווחיות הגבוהה ביותר.
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 19,318 ש"ח
הכנסה: 88,391 ש"ח
החזר השקעה
457%
צמיחה
30%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 3,554$
הכנסה: 20,095$
החזר השקעה
565%
נתונים
הוצאה: 3,530.91 ש"ח
לידים: 54
לידים
54
עלות לליד
65
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 3,009 ש"ח
המרות: 39,423 ש"ח
החזר השקעה
1300%
צמיחה
360%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,925 ש"ח
הכנסה: 103,686 ש"ח
החזר השקעה
1490%
צמיחה
111%
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
לקביעת ייעוץמבצעים מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם אתם מוכרים, וזאת בכדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
Key Performance Indicators אחד החלקים החשובים בתהליך אם לא החלק החשוב ביותר!נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד, בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!
כאן אנחנו משתמשים בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו המון סוגי קהלים שכבר ביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו החזר על השקעה הטוב ביותר. בנוסף נבנה לכם קהלים חדשים ממוקדים, כן אף עסק לא יצמח אם ימשיך לפרסם לקהל שכבר היה אצלו ולא יפרוץ החוצה לקהלים חדשים שעדיין לא מכירים אותו.
אם כבר פירסמתם בפייסבוק בטח כבר הבנתם שלפרסם מודעת עם מבצע ישר לגולשים מבלי היכרות ראשונית של המותג שלכם לא מחזיק לאורך זמן ואפילו לימים בודדים. ואם עוד לא פרסמתם בפייסבוק – מעולה, נדלג על הטעויות של מפרסמים ובעלי עסקים וניגש ישר לעניינים! בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה בפעם הראשונה את המודעה שלך ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.
לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלכם עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל עם הפרסום ולמכור! גם כאן ממש לא נגמרת העבודה – אנחנו מבצעים אופטימיזציה למודעות, לקהל שלנו עוקבים אחר המתחרים ועוד, בכדי להישאר ריווחים באופן יומיומי.
פרסום ממוקד ואפשרות לפלח היטב את קהל היעד
כבעלי עסק, לא הייתם רוצים לבזבז את תקציב השיווק שלם על הצגת מודעות חוזרות לקהלים לא רלוונטיים. פייסבוק כפלטפורמה חברתית מאפשרת לכם למקד את הפרסום רק בקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם. תוכלו לסנן את קהל היעד על פי מאפיינים כגון:
חלק חשוב נוסף בפרסום עסקים בפייסבוק הוא לעשות אקסקלוד (אי הכללה) של קהל שלא רלוונטי אליכם.
לדוגמא: אם אתם מוכרים מוצר שלקוח רוכש מכם פעם אחת וזה הכל, זאת אומרת שאין לו סיבה לחזור ולקנות אותו שוב ושוב..
רצוי לייצר קהל של כל אלו שרכשו מכם/השאירו ליד לצורך העניין ולהוסיף אותו לסדרת המודעות שלכם בחלק של "לא כולל".
פרסום בפייסבוק לעסקים מאפשר לכם לייצר הצעות ערך ללקוח בדיוק בזמן שבו הוא פנוי מבחינת הקשב שיש לו לקבלת מסרים שיווקיים. רוב האנשים, מפנים את זמנם כדי לשוטט בפייסבוק בשעות הפנאי שלהם – אותן שעות שבהן הם פנויים יותר לקבל הצעות שונות, להשוות ביניהן, להרשם לקבל מידע נוסף, להתייעץ עם גורמים נוספים בחוג המשפחה והחברים ועוד.
חשוב להבין בנוסף לנאמר כאן וזאת לדעתי האישית והמקצועית, גולשים בפייסבוק לא גולשים בפיד שלהם או בסטורי כדי לרכוש משהו, אלא פשוט להעביר את הזמן שלהם. לכן אחד הדברים החשובים ביותר שלוקחים נתח מאוד גדול בכל הצלחה של קמפיין זוהי הצעת הערך והקריאטיב של המודעה, השקיעו עליה זמן ורצוי אף לקחת איש מקצוע כגון מעצב גרפי וקופירייטר שיעזרו לכם למקד את המסר אותו אתם רוצים להעביר.
פרסום בפייסבוק לעסקים יאפשר לכם גם להגיע אל קהל היעד של הקמפיין הפרסומי גם אם זה לא חיפש באופן יזום את השירותים או המוצרים שבית העסק המפרסם מציע. מדוע זה יתרון? משום שלא בכל התחומים ניתן לצפות מן הלקוח לחשוב בדיוק בזמן המתאים על פתרון שהוא זקוק לו. בחלק מן המקרים הלקוח בקצה כלל לא מודע לעובדה שקיים פתרון כזה. בחלק מן הפעמים אין לו די זמן כדי לשוטט ברחבי הרשת ולמצוא אילו אפשרויות קיימות בפניו. הפרסום בפייסבוק מאפשר לבית העסק להגיע אל הלקוח בדחיפה – ולעיתים, זו הדרך היחידה להגיע אל לקוח פוטנציאלי כזה.
יתרון חשוב נוסף של פרסום בפייסבוק לעסקים הוא העובדה שפרסום איכותי מייצר מעגלי תהודה נוספים. גולשים שאהבו את רוח הפרסום יכולים לשתף אותו, לתייג בו חברים רלוונטיים, להגיב אליו, להצטרף אל דף האוהדים של המותג ועוד.
בתצורה כזו של פרסום – ניתן להרחיב את קהל היעד המקורי אליו כוון הקמפיין באמצעות המעגלים הפנימיים של קהל היעד שבחר להגיב לפרסום, וכל זאת, מבלי לייצר הוצאה נוספת על הפרסום.
גם בחלק הזה של שיתופים ומעורבות חברתית של הגולשים וקהל היעד – רצוי ואף כדאי מאוד להיות מאוד מקורי במודעות שלכם בייחוד המודעות האורגניות.
רוצים לשפר את הפרסום שאתם מבצעים ברשת החברתית הגדולה בעולם? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להפוך את הפרסום שלכם לאפקטיבי יותר.
קהל יעד מפולח וממוקד היטב הוא בקרת מפתח בכל הקשור לפרסום איכותי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לכם כלי ייעודי לבניית קהל יעד. בין יתר התכונות שמציע הכלי החשוב הזה, הוא גם מאפשר לעסקים להגדיר אילו קהלי יעד עבדו היטב בפרסומים קודמים, ולנסות לאתר קהלי יעד דומים בתכונות ובמאפיינים שלהם.
בצורה כזו, תוכלו להבטיח שהאפקטיביות של הפרסום לא נפגעת בעקבות טרגוט של קהל יעד שונה, שלא תוכנן להיות חשוף במקור למודעות שייצרתם. בתוך כך, תוכלו גם לשמור על שיעורי המרה דומים.
אחרי ניסיון רב שנים של פרסום בפלטפורמה החברתית הגדולה הזאת, אפשר לשים את הדברים על השולחן: אין נוסחת פלא. כל מקרה לגופו. כדי להבטיח שאתם ממקסמים את ביצועי הקמפיין שהקמתם, תהיו חייבים לבצע ניסוי וטעיה. פרסום בפייסבוק לעסקים הוא תהליך שחייב לכלול בתוכו פרק זמן של ניסוי וטעיה, וזאת על מנת לטייב את הקמפיין ולהשיג תוצאות איכותיות יותר עבור תקציב נתון.
רבים מן העסקים לחוצים לקבל לידים כמה שיותר מהר, על מנת לנסות ולהפוך את הלידים האלו ללקוחות משלמים. בדרך, כדי לייצר תנועה רבה יותר של גולשים כאלו לעסק בפרק זמן נתון, הם מתפשרים על איכות קהל היעד של הקמפיין.
שימוש בקהל יעד רחב מידי יפגע בקמפיין שלכם פעמים: פעם אחת, משום שהוא יפנה חלק מתקציב הפרסום אל קהל יעד שממילא לא יגיב לקמפיין ולא יהפוך לקהל משלם. פעם שניה, משום שתקציב מופחת יותר יושקע בקהל יעד שהוא כן רלוונטי.
ברחבי הרשת תמצאו עצות שונות המתייחסות לזמנים בהם הכי טוב לפרסם בפייסבוק. האמת היא אחרת לגמרי: הזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק הוא הזמן שבו קהל היעד שלכם נמצא בו, וקשוב לקבלת המסרים השיווקיים שלכם.
כדי לבחור בצורה האופטימלית את שעות הפרסום שלכם, נסו להבין את הרגלי הצריכה של המשתמשים שעתידים להפוך ללקוחות שלכם. מה מעניין אותם? מתי הם נמצאים בפייסבוק? עד כמה הם נוהגים לשתף תכנים? כמה מן המשתמשים הם משתמשים שקטים, כאלו שצורכים את התוכן שאתם מפרסמים, אך בוחרים שלא להגיב, לתייג או לשתף?
יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר
בגדול אפשר לפרסם גם ב 1500 ש"ח בחודש ופחות או ב 100,000 ש"ח בחודש, אין מגבלת מינימום לתחילת עבודה עם פרסום פייסבוק. אך התשובה לשאלה זו צריכה להגיע לאחר אפיון ובדיקה של צרכי העסק, בדיקת תמחור המוצר/השירות שאתם נותנים ומה המטרה שלכם (לדוגמא 500 לידים בחודש) ובהתאם בונים תוכנית עבודה מסודרת עם תקציב בהתאם.
פרסום בפייסבוק זהו שם כולל לפרסום בפלטפורמת השיווק של פייסבוק העונה לשם "מנהל המודעות" הכוללת בתוכה גם את אינסטגרם ועוד אזורי פרסום בתוך פייסבוק.כחלק מהפרסום בפייסבוק ישנו גם את החלק האורגני של הפרסום שזהו הקמת עמוד עיסקי, עמוד עיסקי חשוב שיהיה מעודכן ויעלו בו פוסטים באופן עקבי אשר יתרמו לתדמית העסק ברגע שגולש יבקר בו.
במנהל המודעות של פייסבוק ישנה האפשרות ליצור קהלים מותאמים אישית, ביניהם: גיל, מין, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד.
לא, אך כמובן שעדיף שלא תפרסמו ב 5 שקלים ביום, אך לעסקים קטנים בהחלט השאלה הזו נשאלת כיוון שתקציב הפרסום שלהם לרוב קטן יותר מעסקים גדולים יותר. העניין בתקציב פרסום הוא לא רק כמה אלא איך. איך מנהלים לכם את תקציב הפרסום כך שיניב לכם את מירב התוצאות, ובנוסף שהשאיפה שלכם היא לגדול בתקציב הפרסום כל עוד הפרסום רווחי ומניב לכם החזר השקעה שנותן לכם את היכולת גם להגדיל את העסק וגם להקצות עוד תקציב פרסום למדיה.
באמצעות הקמפיין שתקימו בפייסבוק, תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם, להרחיב את מספר הנרשמים בדף הנחיתה אליו אתם מפנים, להגדיל המרות, להרחיב את מספר ההתקשרויות הטלפוניות מול בית העסק שלכם ועוד.
כאשר מגדירים את הקמפיין היטב, מודדים ומשפרים אותו, קמפיין פרסומי בפייסבוק יכול להפוך את העסק שלכם למכונת שיווק שמייצרת רווחים יפים.
פרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכולם בין אם אתה עסק קטן, בינוני או גדול ובין אם אתה חברת סטארטאפ או מותג עולה, או פשוט פרילנסר שעובד מהבית או נותן שירות ללקוחות, בכל שיחת ייעוץ איתי אני בודק לפי סוג העסק וסוג הלקוחות של העסק היכן קהל היעד שלו נמצא וצורך תוכן.
מה המטרות שלך? האם אתה מחפש יותר לידים לעסק, האם אתה מחפש חשיפה למותג חדש, או יותר מכירות מהחנות אונליין שלך או מהחנות הפיזית.. כל זה ועוד המון ניתן להשיג בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלך.
בעת הקמת קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק יש אפשרות לבחור את מיקום הצגת המודעה שלכם באינסטגרם, בפיד, בסטורי, ברילס ועוד, חשוב שחשבון האינסטגרם יהיה עיסקי, ושיחובר לחשבון העיסקי שלכם בפייסבוק ולאחר מכן יש להגדירו בהגדרות העסק במנהל המודעות.
שלילי. הפרסום בפייסבוק מתבצע רק באמצעות פתיחת דף עסקי.
מאמרי מידע על פרסום בפייסבוק
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.