Testimonials

לקוחות מספרים

שי הוא מקצוען אמיתי. עבדתי עם לא מעט מנהלי קמפיינים וזו הפעם הראשונה שאני יודע שהכל מנוהל ומטופל ברמה הגבוהה ביותר, כמעט בלי מעורבות שלי. התוצאות מרשימות בכל קנה מידה, בכמות המרות, עלויות המרה ובעיקר בגידול בכמות התנועה האיכותית לאתר. מנהל הקמפיינים הכי טוב שאני מכיר.

Udi
Owner at KATOM QUALITY PRODUCS LTD

מקצוען אמיתי! תמיד זמין, תמיד במעקב אחר הפעילות בעסק, ובכלל בחור חיובי, שמח שפעילות קידום האתר והעסק בידיים טובות ומקצועיות אלוף

Tamir
Owner at Superlocksmith

אם אתה מחפש איש שיווק מקצועי, בעל ידע מקצועי רחב, ושיהיה לך באמת נעים לעבוד מולו, אנחנו יותר ממליצים לפנות לשי. מעבר לקידום העצום ששי הביא לעסק שלנו, בכל פלטפורמה גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, שי גם טרח וידע ולכוון אותנו בתחומים אחרים הקשורים לעסק שלנו ושתרמו לקידום את העסק שלנו לא פחות.אם אני רוצה לתאר את התקשורת מול שי בכמה מילים, אז לפני פגישה עם שי אני מרגיש כאילו אני נפגש עם בעל העסק שלי.

Victor
Owner at VY

שי מקצוען אמיתי, מאסטר בכל מה שקשור לשיווק בדיגטיל מ- seo, ppc בגוגל וגם בפייסבוק. התקשורת עם שי פתוחה והזמינות שלו לפעמים מפתיעה אותי. תענוג גדול לעבוד איתו! אם אתם רוצים לעשות טובה לעסק שלכם בצד של השיווק הדיגטלי קחו את שי!

Mor
Digital Manager at Sand Pal

התחלנו עם שי קידום ממומן ומהר מאוד העברנו לשי גם את הקידום האורגני שלנו.מצאנו אדם יסודי ברמות מטורפות, חד, לא מוותר על הפרטים הקטנים ויודע לעבוד עם יעדים בשונה ממקדמים אחרים שלצערי נכווינו מהם.אין פתרונות קסם. יש עבודה יסודית עם הצלחות קטנות בדרך והצלחה אחת ענקית לאחר תקופת זמן. מומלץ בחום.

Oz
Owner at GoGood

מומלץ בחום, שי אלוף בתחום שלו ועזר לי לשנות את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים בצורה דרסטית, תוך הסבר ברור ומפורט כדי שאוכל להמשיך לנהל זאת בכוחות עצמי.

Sima
Digital Manager at Greenmix
חץ שמאלה
חץ ימינה

למה שמומחה פרסום בגוגל ינהל לכם את החשובן

10+
שווקים בעולם
2.4m+
מכירות אונליין
8+
שנות ניסיון
50m+
תקציבי פרסום במדיה

לשיחה עם שי כהן מומחה פרסום בגוגל

תהליך העבודה איתנו

תהליך פשוט, מדוייק, אך אפקטיבי ב 5 צעדים

הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

לקביעת ייעוץ
התקדמות

01. בניית אסטרטגיה ומחקר מעמיק

נבצע מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
אחד הדברים החשובים ביותר בתחילת פעילות בפרסום בגוגל זהו מחקר מילות מפתח מקצועי.

התקדמות

02. הגדרת יעדים - KPI

Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד. במידה והינכם אנשי שירות נבין את סוגי השירותים, שולי הרווח ועוד פרמטרים חשובים. כל זאת בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!

אנליטיקס 4

03. בניית קהלים ודאטה קיים

נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה קהלים חדשים וממוקדים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם.

מגנט

04. נבנה משפך מכירות

בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.

מטבע דולר

05. נתחיל לייצר מכירות/לידים ונבצע שיפורים

לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל לתת למכור!

איך העבודה איתנו

יתרונות העבודה עם SFB

הנה בדיוק איך שתהליך העבודה שלנו נראה, לא בערך - בדיוק!

לקביעת ייעוץ
איש עם הגב אלינו ומסתכל ומנתח נתונים על לוח

ניתוח נתונים מתקדם

רמת הניתוח של הקמפיינים בגוגל אצלנו היא גבוהה, לא בינונית לא בערך אלא ממש גבוהה. כמו כן רמת ניתוח התנהגות הגולשים באתר/בדף הנחיתה לצורך מיקסום שיעור ההמרה.

איש מחזיק מחשב ביד יחד עם איורים של סוס בשחמט וקליעה למטרה

עבודה מול מנהל קמפיינים מוסמך

אצלינו אין מנהלי קמפיינים מתחילים אלא עם מינימום 4+ שנות ניסיון ועבר עשיר של מאות ואלפי קמפיינים.

2 אנשים עם לוח של נתוני אנליטיקס

תוצאות ריווחיות

בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.

אישה יושבת על כורסא עם מחשב נייד

פגישות מתוזמנות

אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.

דאשבורד נתונים

דאשבורד מותאם אישית LIVE

שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.

משפך מכירות

עדכונים

מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.

אם אתם כאן אז סימן שאתם מחפשים מומחה פרסום בגוגל ולא פחות מזה. החשיבות הרבה לעבוד עם מומחה ולא עם מתחיל זה הניסיון והמקצועיות הרבה שתגלו שתעבדו עם מומחה.

בעלי עסקים וחברות בוחרים לנהל לבדם קמפיינים שמנהלים מסע ללא הצורך בניהול הקמפיין מצד מומחה פרסום בגוגל, תוך ביצוע ניסוי וטעיה, ושילוב ההתאמות הנדרשות.

בפועל, למרות שהפלטפורמה של גוגל מאפשרת לכל מי שמתמצא מעט בטכנולוגיה להקים ולהגדיר קמפיין פרסום ממומן לבדו, עבודה עצמאית של בעלי עסקים מול פלטפורמת השיווק הזאת עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

הגדרת מומחה פרסום בגוגל:

הגדרת התפקיד זה ממש כמו בעולם הרפואה - יש רופא ויש מומחה. ההבדל - הניסיון!

אנחנו לא מדברים רק על כמות אלא יותר על איכות ואנחנו נסביר.

נניח ויש לכם אתר איקומרס/תדמית ואתם מעוניינים להניב יותר החזר השקעה ממה שיש לכם כרגע מכיוון שאתם אפילו לא מדגדגים את היעד החזר השקעה שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך. מנהל קמפיינים מתחיל ייקח לו המון חודשים אם בכלל עד שיגיע להבנה מלאה כיצד לגשת לתהליך כדי להגדיל לכם את החזר ההשקעה. לעומת זאת מומחה פרסום בגוגל שכבר נגע בלא מעט תהליכי פרסום ומבין לעומק את המהלכים הנכונים ויודע לדלג על הטעויות של מתחילים יכול להגיע להחזר השקעה שלכם בפרק זמן קצר בהרבה.

חלק משמעותי בהגדרת קמפיינים בצורה לא נכונה - זה שלא מודדים את הביצועים של הקמפיינים - כמה על כל שקל שיצא נכנס? מה שלא מדיד לא נודע - ומה שלא נודע לא ניתן לשפר!
ולכן, הדבר הראשון שמבצעים בעת הקמת חשבון פרסום ואפיון של העסק ושירותיו הם הגדרת היעדים (KPI) ומדידתם במערכת הפרסום כך שנדע בדיוק כמה החזר על ההשקעה.

מאחר שבתצורת הפרסום אתם כבעלי עסקים תידרשו להמשיך ולשלם בעבור תנועת גולשים כל זמן שהקמפיין פעיל, ייתכן שמהר מאוד תגלו שבראיית עלות תועלת הדבר לא כדאי. זאת למרות, שאם הייתם נעזרים במומחה להקמת קמפיינים בגוגל, הייתם מצליחים לייצר תוצאות איכותיות ומשביעות רצון, שהיו הופכות את ההשקעה בקמפיין לכדאית.

זה המקום לציין ש SFB הוקמה בדיוק לצורך הזה: אני, שי כהן - מומחה פרסום בגוגל ושותף של גוגל פרטנר, מסייעים יחד עם צוות מנהלי הקמפיינים שלנו לבעלי עסקים וחברות לראות תוצאות שידרבנו אותם להמשיך קדימה באמצעות פרסום בגוגל.

5 טעויות נפוצות של בעלי עסקים בניהול קמפיין גוגל אדס

אם בחרתם לממש לבד את הקמפיין השיווקי של העסק באמצעות מערכת הפרסום של גוגל על מנת לקדם את העסק שלכם, ייתכן שביצעתם אחת או יותר מן הטעויות הבאות, שגרמו לקמפיין שלכם להיות לא אפקטיבי:

בחירת ביטויים למיקוד לא נכונה

מחקר מילות מפתח מעמיק הוא שלב הכרחי לפני הקמה של כל קמפיין. רבים מבעלי העסקים נוטים להתמקד בביטויי חיפוש פופולריים במיוחד של גולשים, בהנחה שיותר תנועה לאתר, משמעה הצלחה של הקמפיין. זוהי טעות יסודית. תנועה לא איכותית של גולשים לאתר מבזבזת את תקציב הפרסום ומונעת מתנועה אחרת של גולשים, שהייתה יכולה להיות רלוונטית יותר, להגיע לאתר באמצעות הקמפיין.

לכן, מנהל קמפיינים מנוסה ישקיע משאבים לפני הקמת הקמפיין דווקא בבחירה מושכל של ביטויי חיפוש, כזאת שתשרת באופן הטוב ביותר את בית העסק המפרסם.

בנוסף לשימוש של בעלי עסקים בקמפיינים מסוג רשת החיפוש, הם אינם מכירים את הכלים השונים שגוגל אדס מציעה לנו לפרסום של העסק. אזורי נדלן דיגיטלי חשובים אחרים שבהתאם לסוג העסק יכולים לתרום אף יותר מפרסום ברשת החיפוש.

התעלמות מן הצרכים של בית העסק

לבתי עסק שונים אשר עושים שימוש בשירות הפרסום של גוגל ישנם צרכים שונים. יהיו בתי עסק שכל רצונם הוא להגיע למכסת רוכשים מהר ככל האפשר במהלך החודש, גם במחיר של התפשרות על התשלום שיבצעו עבור כל הקלקה בממוצע. בתי עסק אחרים ירצו למקסם את המרווח שבין ההכנסות להוצאות השיווק, וירצו לעשות שימוש באסטרטגיה שתבטיח להם את הפער הגדול ביותר בין מחיר ההקלקה הממוצע למחיר המכירה ללקוח. במקרים כאלו, יסכימו בתי העסק לעיתים לוותר על תנועת של לקוחות שמעוניינים להתקשר מול בית העסק, אם זו לא תשאיר להם שולי רווח מספקים.

מומחה פרסום בגוגל יאפשר לכם להתאים את אסטרטגיית הפרסום לצרכים של בית העסק שלכם, ולהתחשב במאפייני העונתיות שלו, המחזור שלו, קיבולת השירותים שהוא מסוגל לספק, הצורך בקיום קבוצה מינימלית של רוכשים בפרק זמן נתון על מנת לאחד משלוחים, ועוד ועוד.

תמחור לא נכון של קליקים

טעות נוספת שלא מעט בעלי עסק שבוחרים לפרסם בגוגל בעצמם מבלי להיעזר בגורם מקצועי מבצעים, היא תמחור לא נכון של קליקים. במקרים מסוימים, בעלי עסק סבורים שעל מנת להופיע בתוצאות החיפוש הם חייבים לבחור באסטרטגיית תמחור מקסימלי, על מנת להציב את המודעה שלהם בראש העמוד, ולדחוק את מודעות המתחרים.

בפועל, אסטרטגיה זו עלולה להתברר כשגויה, בעיקר אם לבית העסק פחות דחוף לייצר זרם גדול של גולשים לאתר, וחשוב לו יותר דווקא למזער את העלות לקליק. מדוע אסטרטגיה זו היא שגויה? משום שבתצורת העבודה עם שירותי הפרסום של גוגל, בית העסק משלם אך ורק עבור הקלקות של גולשים על מודעת הפרסום שלו. כאשר מודעה מוצבת שלא בראש העמוד וגולשים עדיין מקליקים עליה, הדבר אומר בהכרח שבעל העסק שילם מחיר נמוך יותר עבור הקלקה. אם כך, כדי למקסם את התוצאות של הקמפיין, לא תמיד נכון יהיה להציע את המחיר הגבוה ביותר שבית העסק מוכן לשלם לכל קליק של גולש על מודעת הפרסום.

בעזרת ידע והבנה שיש למומחה פרסום בגוגל של המערכת, יחד עם הבנה של המכירה הפומבית, ניתן להבין מהי הדרך היעילה והטובה ביותר להיות בראש התוצאות ולשם מעט ככל שניתן.

אי התאמה בין מודעת הפרסום להצעת הערך של בית העסק

אמת בפרסום היא לא רק ערך שצריך להנחות בעלי עסקים בעת ניהול של קמפיינים שיווקיים, זה גם מרכיב חיוני בהצלחה של הקמפיין. אם כותרת מודעת הפרסום שלכם מציעה דבר אחד אולם דף הנחיתה אליו מופנה הגולש מציע דבר אחר, לא רק מדד הרלוונטיות של המודעה יהיה נמוך וייקר את עלות הקמפיין, אלא שגם האפקטיביות של הקמפיין תפגע, ועוד ועוד גולשים שיגיעו אל דף הנחיתה יבחרו לנטוש אותו.

בנוסף המומחה יוודא במסגרת ניהול הקמפיין שישנה התאמה מלאה בין המסר המוצג לגולש בכותרת המודעה ובדף הנחיתה עצמו.

העדר שימוש בתוספים השונים בעת הצגת המודעה

פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מתחת למודעת הפרסום גם תוספים שונים, שמעבים את התוכן המוצג לגולש, ומייצרים עבורו ערך מוסף אמיתי. תוספים כאלו יכולים לספק מידע נוסף על מוצרים או שירותים, להציג את שעות הפתיחה של העסק, לאפשר התקשרות מהירה עם בית העסק, לקשר לעמודים פנימיים באתר של בית העסק ועוד ועוד.

רבים מבעלי העסקים שבוחרים להתניע קמפיין פרסומי בגוגל מוותרים על שימוש בתוספים האלו. בדרך זו, הם דווקא מקטינים את מספר ההזדמנויות של גולשים שנתקלים במודעה להקליק על הנכסים הפרסומיים של בית העסק. מומחה פרסום בגוגל ידאג לכך שהשימוש בתוספים השונים יתבצע בהתאם לצרכים של בית העסק, ויאפשר גם, במידה מסוימת, דחיקת התוצאות הבאות במנוע החיפוש מטה.

5 סיבות טובות שכדאי לכם לבחור במומחה פרסום בגוגל

  1. מומחה פרסום יאפיין נכון יותר את העסק וכך יבנה טוב יותר את אטסרטגיית הפרסום.
  2. למומחה יש את היכולת להגדיר איוונטים של המרות ברמה הגבוהה ביותר.
  3. מומחה יידע לייעל את הקמפיינים ולבצע בהם סקייל גם אם המצב הקיים מצויין - תמיד יש יותר טוב.
  4. שתעבדו עם מומחה תקבלו דאשבורד לייב המשקף ללקוח את כל ביצועי הקמפיינים בצורה נוחה ופשוטה.
  5. למומחה פרסום בגוגל יש את היכולת לנתח נתונים ברמה גבוהה יותר מאחרים ולקבל מסקנות שימושיות להמשך לייעול.

⭐⭐⭐⭐⭐

לשיחה עם מומחה פרסום בגוגל השאירו פרטים

שי כהן

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd - שמתמחה בפרסום בגוגל למגוון נישות ובמגוון ערוצי פרסום, פרסום ממוקד ומדיד עם אסטרטגיה מוכוונת מטרה המניב תוצאות.

שי כהן מנכ"ל SFB
שי כהן
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב
להצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.