SFB מנהלים קמפיינים בגוגל עבור עסקים, חברות ומותגים. אנו מספקים אסטרטגיה ברורה וקמפיינים שיגרמו לעסק שלכם רק לצמוח.
ניהול קמפיינים בגוגל יכול להקפיץ את העסק שלכם הן מבחינת מכירות עם אסטרטגיה ממוקדת ואופטימיזציה מדויקת.
הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שיוצאים לדרך.
אנחנו ננתח את מצב הקמפיינים שלכם מ א-ת
ונדאג שתקציב הפרסום יניב את הריווחיות הגבוהה ביותר.
יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר
אין התחייבות אצלינו. ההסכם שלנו הוגן. מרוצים - תישארו.
יש אצלינו מגוון רחב של עסקים - איקומרס בארץ ובארה"ב - תכשיטים,כלי עבודה, אופנה, מותגים ועוד מגוון. נותני שירות כמו מהנדסים, מנעולנים ועוד. וכן B2B בארץ ובחו"ל.
דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.
ניתן ליצור קשר לצורך קבלת הצעת מחיר.
הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).
חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.
בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה.לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.
יוצרים איתנו קשר, נעשה שיחת היכרות להתאמה ובהתאם נתחיל לעבוד יחד.
בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אנחנו מקבלים לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ומעלה. מהניסיון שלנו כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהביא תוצאות.
אפשר לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל או פשוט שנציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם SFB הדבר הנכון לעסק שלכם. ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקענו כאן מידע בעל ערך עבורכם :)
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני המרות
הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח
לידים
3,240
עלות המרה
15.22
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני המרות
הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח
לידים
3,240
עלות המרה
15.22
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
לקביעת ייעוץנבצע מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
אחד הדברים החשובים ביותר בתחילת פעילות בפרסום בגוגל זהו מחקר מילות מפתח מקצועי.
Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד. במידה והינכם אנשי שירות נבין את סוגי השירותים, שולי הרווח ועוד פרמטרים חשובים. כל זאת בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!
נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה קהלים חדשים וממוקדים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם.
בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.
לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל לתת למכור!
הנה בדיוק איך שתהליך העבודה שלנו נראה, לא בערך - בדיוק!
לקביעת ייעוץרמת הניתוח של הקמפיינים בגוגל אצלנו היא גבוהה, לא בינונית לא בערך אלא ממש גבוהה. כמו כן רמת ניתוח התנהגות הגולשים באתר/בדף הנחיתה לצורך מיקסום שיעור ההמרה.
אצלינו אין מנהלי קמפיינים מתחילים אלא עם מינימום 4+ שנות ניסיון ועבר עשיר של מאות ואלפי קמפיינים.
בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.
אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.
שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.
מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.
אצלנו ב-SFB כל הנתונים מדידים, משוייכים לקמפיינים עם הגדרות יעדים מראש ותיאום ציפיות.
בזכות ניתוח נכון במידה ויש דאטה קיים בחשבון ובין אם לא אז במחקר נכון של קהל היעד, ניתן לטרגט את קהל היעד המדוייק כדי לקבל החזר השקעה גבוהה.
שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd - שמתמחה בפרסום ממומן למגוון נישות ובמגוון ערוצי פרסום, פרסום ממוקד ומדיד עם אסטרטגיה מוכוונת מטרה המניב תוצאות.
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.