ב- SFB Digital Marketing כל הנתונים מדידים, משוייכים לקמפיינים עם הגדרות יעדים מראש ותיאום ציפיות.
אנחנו יודעים שיש המון סוכנויות ופרילנסרים שנותנים שירותי פרסום "זולים" יותר.
הם כנראה טובים לתקציב שלך, אבל פחות טובים לעסק שלך.
"זול הוא יקר" - זה לא רק קלישאה. זה משפט שכל בעל עסק צריך לקחת לתשומת לבו.
חוסר ידע וניסיון
ששירותי הפרסום זולים מידי זה אומר שאין השקעה באותם מנהלי קמפיינים והעשרה שלהם בחידושים שיש בגוגל אדס.
פיתרון בעיות מורכבות
בפרסום בגוגל יש המון בעיות לא צפויות שעם כל הכבוד לא נפתרים בלחיצת כפתור.
לא לכולם יש את המיומנות לפתור אותם.
הקמפיינים שלכם יהיו על אוטומט
כדי לנהל קמפיינים ממומנים ריווחיים זה דורש מומחיות בניתוח נתונים, מעקב, הסקת מסקנות ותובנות להמשך.
לא מעט משתמשים ב"מטוס האוטומטי" של גוגל כדי לא להתעסק יותר מידי בקמפיינים.
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני המרות
הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח
לידים
3,240
עלות המרה
15.22
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
לקביעת ייעוץנבצע מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד, בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!
נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה קהלים חדשים וממוקדים, כן, אף עסק לא יצמח אם ימשיך לפרסם לקהל שכבר היה אצלו ולא יפרוץ החוצה לקהלים חדשים.
בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.
לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמתי לקהל הלקוחות שלך ונתחיל עם הפרסום ולמכור!
חיבור לכלל מערכות הפרסום לכלי אחד שייתן לנו הסתכלות רוחבית יותר על ביצועי הקמפיינים וירידה לפרטים הקטנים ביותר, מה עובד ומה לא.
בדיוק כמו בעולם הרפואה, ל SFB הניסיון והלקוחות להם כבר מביאים וממשיכים להביא תוצאות. לכן אם אתם חושבים שאתם זקוקים למומחים צרו קשר.
בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.
אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.
שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.
מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.