הגדרות והעדפות החשבון בגוגל אדס

במאמר הבא נדבר על כלל החלקים שנמצאים בתוך דף הגדרות החשבון, נבין אילו אפשרויות יש לנו ואיך זה משמש אותנו.

שי כהן
עודכן לאחרונה:
הגדרות והעדפות החשבון בגוגל אדס

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ

הגדרות והעדפות החשבון בגוגל אדס

הגדרות החשבון

בעמוד הזה, נוכל להגדיר המון דברים חשובים עבור חשבון הפרסום שלנו,

החל משם המשתמש ועד מילות מפתח שליליות שנרצה להימנע משימוש בהם בכל החשבון שלנו.

בואו נדבר על ההגדרות החשובות בעמוד הזה:

אנשי קשר להגנת המידע (Data protection contacts) 

בלשונית הזאת, נוכל להוסיף פרטי קשר של אנשים שונים שאחראים על המידע של החשבון שלנו.

הם יקבלו עדכונים מגוגל אדס לגבי תנאי עיבוד הנתונים של גוגל אדס ותקנון הגנת הנתונים הכללי של האיחוד האירופי.

תיוג אוטומטי (Auto-tagging) 

בלשונית הזאת נוכל להגדיר בכלל המודעות בחשבון שלנו, להוסיף באופן אוטומטי פרמטר לקישור במודעה שלנו שיעזור לנו לעקוב אחר המרות שמתבצעות באופליין על מנת שנוכל לעדכן נתונים עדכניים בגוגל אנליטיקס.

מעקב (Tracking)

כאן נוכל להגדיר תבנית URL למעקב.
תבנית URL למעקב זו תבנית שמתווספת לקישור הקיים במודעה, על מנת שיוכל לקבל עוד מידע על הגולשים שמגיעים מאותו קישור.

באמצעות התבנית URL  נוכל לקבל מידע מדויק יותר על מקורות התנועה מהם מגיעים הגולשים לאתר ובנוסף נוכל לקבל מידע מדויק יותר על כלל הפעולות שהגולשים מבצעים באתר שישמשו אותנו עבור שיפור הפרסום שלנו.

דיווח שיחות (Call reporting) 

בלשונית הזאת נוכל להגדיר קבלת מידע על שיחות שהתקבלו מהפרסום, למשל מתי בוצעו והתקבלו שיחות, משך השיחות ואת אזור החיוג של האדם שהתקשר. זה כולל דיווח על שיחות מפורמטים של מודעות של גוגל.

עבור אנשים שגרים בארה"ב יש אפשרות לאחסן את השיחות שבוצעו עד 30 יום וגם להאזין להם.

מילות מפתח שליליות (Negative keywords) 

בלשונית הזו נוכל להוסיף מילות מפתח שליליות ברמת החשבון. זאת אומרת שכל מילה שנגדיר כאן לא תופיע בשום קמפיין שאנחנו עושים פרסום בגוגל ברשת החיפוש. במידה ויש מילות מפתח לא רלוונטיות שמופיעות במס' קמפיינים כל פעם ונמאס לכם מהם, תוכלו להסיר אותן כאן. אם עוד לא התחלתם לפרסם ויש לכם כבר מילות מפתח שאתם רוצים להימנע מהם אנו ממליצים לכם להכין רשימה מסודרת ולהעלות אותה לכאן לפני שתתחילו לפרסם.

מדיניות שימוש בטופס לידים (Lead form ads terms)

במידה ואתם מתכננים להשתמש בתוסף טופס לידים של גוגל במודעות שלכם, תצטרכו לאשר את מדיניות השימוש בטופס בלשונית הזו.

התאמת לקוחות (Customer Match) 

לשונית התאמת לקוחות בהגדרות של גוגל אדס מאפשרת לך להגדיר לגוגל להשתמש בנתונים של לקוחות קיימים שלך כדי לדייק את המודעות שלך. נתונים אלה יכולים לכלול שמות, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, כתובות IP ועוד.

כדי להשתמש ב-Customer Match, עליך לעמוד בשני תנאים:

  • עליך להיות בעל חשבון גוגל אדס עם היסטוריה של 90 ימים לפחות ועם הוצאה כוללת של לפחות 50,000 דולר.
  • עליך להיות בעל נתונים של לקוחות קיימים שאתה רוצה להשתמש בהם.

העדפות

בעמוד העדפות נוכל להגדיר את שפת המערכת של חשבון הפרסום ובנוסף לראות כל מיני פרטים על החשבון, שניתן לראות אותם גם בעמוד הקודם של הגדרות החשבון.

התראות

בעמוד הזה נוכל להגדיר אילו התראות יקבל כל משתמש למייל שלו.

במידה ואנחנו מנהלים צוות, נוכל להגדיר עבור כל עובד את ההתראות שאנחנו רוצים שיקבל למייל.

גישה ואבטחה

בעמוד הזה נוכל לתת גישה למשתמשים נוספים לחשבון הפרסום.

במידה ויש עובד חדש בצוות, נוכל להוסיף את המייל שלו ולהגדיר אילו הרשאות יש לו בחשבון ומה התפקיד שלו.

בנוסף נוכל להגדיר אימות דו שלבי עבור החשבון.

חשבונות מחוברים

כאן נוכל להוסיף ולראות את כלל החשבונות שמקושרים לחשבון הפרסום שלנו, כמו למשל גוגל אנליטיקס, גוגל מרצ'נט, יוטיוב ועוד..

לסיכום

בתור התחלה, לפני שתתחילו לפרסם בגוגל אדס, חשוב שתכירו את כלל הגדרות החשבון.

חשוב שתעברו על כלל האפשרויות שניתן להגדיר ושהכל יהיה מותאם בצורה הכי טובה עבור העסק שלכם.

ולאחר מכן, תתחילו לפרסם.

לשתף זה לאהוב
הגדרות והעדפות החשבון בגוגל אדס

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים