מהו קידום ממומן ביוטיוב?
במאמר זה נדבר על פרסום ביוטיוב - כולל בתוכו כמה אפשרויות שתוכלו ללמוד עליהן כאן, אז אם ברצונכם לדעת יותר - כנסו למאמר
פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.
קידום ביוטיוב
יוטיוב, כמו כל אתר עם משתמשים רבים ברחבי העולם הוא פלטפורמה נוספת שמאפשרת לכם בתור מי שמעוניינים לפרסם מוצר לעשות בה שימוש. ליוטיוב נכנסים כל יום משתמשים רבים ואם מדברים על משתמשים פעילים אז מדובר ב- 2 מילארד משתמשים! ואתם צריכים לנצל את זה כדי לחשוף את קהל היעד שלכם למוצר שלכם.
יחד עם זאת, קידום ממומן ביוטיוב יכול להיות גם מעט שונה מפרסום קלאסי ברשת החיפוש או בגוגל שופינג בשל העובדה שיוטיוב הוא אתר סרטונים.
למידע נוסף על יתרונות הפרסום ביוטיוב »
העובדה שיוטיוב הוא אתר של סרטונים מאפשרת לכם לעשות בו שימוש פרסומי בוידאו באמצעות קידום של הסרטונים שלכם. בדרך הזו אתם מנצלים את הייחודיות של האתר כדי לייצר פרסומת שתהיה קצת שונה מהפרסומות שכולם עושים. כאן נציג לכם את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם בעת פרסום ביוטיוב:
1. מודעה באתר
מודעה ביוטיוב היא למעשה הדרך הפשוטה ביותר לפרסם, והיא עושה שימוש ביוטיוב רק בשל העובדה שהוא מקום שאליו נכנסים משתמשים רבים בכל יום. מודעה ביוטיוב בהקשר הזה דומה למודעת פרסום שתציבו בכל אתר שאליו נכנסים משתמשים רבים ולמעשה היא אינה שונה מאשר מודעת פרסום באתר אחר.
2. מודעה בסרטון
האפשרות השנייה שעומדת לרשותכם היא קידום של מודעה במהלך סרטון ביוטיוב. בדרך כלל את המודעה ניתן להציב בתחילת הסרטון או בסופו, כאשר ניתנת לכם האפשרות לבחור האם הצופים יוכלו לדלג על המודעה או שהם יצטרכו להמתין מספר שניות עד שהיא תחלוף מאליה.
הדרך הזו דומה למעשה לפרסום מודעה רגילה, אולם היא מאפשרת לכם לוודא שהצופים ייראו את המודעה. גם בדרך הזו אתם עדיין לא עושים שימוש בעובדה שיוטיוב היא פלטפורמה של סרטונים, והמודעות הללו יכולות להיות מודעות פרסומיות רגילות.
3. סרטון פרסומת
האפשרות הנוספת שעומדת לרשותכם ובה אתם כבר עושים שימוש ביוטיוב בתור אתר סרטונים, היא יצירה של סרטון משל עצמכם שבו תפרסמו את התוכן שחשוב לכם.
הקידום של הסרטון יכול להיות באמצעות קידום ממומן, מה שיגרום לצופים להיחשף לסרטון שלכם או באמצעות שתילה של מילות מפתח שיובילו מחפשים רלוונטיים לסרטון שלכם.
סרטון כזה בדרך כלל יוכל להיות סרטון ארוך יותר כיון שהוא עולה בתור סרטון עצמאי לאתר יוטיוב. חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שמבין ביצירה של סרטונים כאלו כיוון שכדי לייצר סרטון פרסומת אפקטיבי עליכם להיות בקיאים בתחומי הפרסום והקריאטיב.
4. סרטון בתוך סרטוני יוטיוב
האפשרות הייחודית ביותר שקיימת ביוטיוב היא קידום של סרטון שלכם שיופיע בתור קדימון לסרטונים אחרים. ככל שסרטון ביוטיוב צובר מספר צופים רב יותר כך הפרסום בו עולה כסף רב יותר אולם הוא מבטיח לכם מידת חשיפה גבוהה במיוחד. אתם יכולים לקבוע האם תינתן אפשרות לדלג על הסרטון שמופיע בתחילה, או שהצופים יהיו חייבים לראות אותו.
הדרך הזו היא גם הדרך היקרה ביותר והיא דורשת מכם ליצור סרטון קצר וממוקד שיעביר בצורה חדה במיוחד את המסר שאתם מעוניינים להעביר. הקפידו על סרטון מושך ואטרקטיבי שיגרום לצופים להתעניין במסר שהסרטון מנסה להעביר.
למידע נוסף על כמה עולם לפרסם ביוטיוב
יצירה נכונה של פרסומת
בשל העובדה שברשת אתם מתחרים מול מבחר רב, הפרסומת שלכם צריכה להיות ייחודית. מומלץ לייצר פרסומת קצרה, ולהקפיד על כך שהמראה הוויזואלי שלה יהיה מושך. אל תנסו להיות מתוחכמים מידי שכן הצופים רוצים מסרים פשוטים וקליטים. זכרו, אין לכם הרבה זמן לנסות לשכנע את הצופים, עליכם לעשות את זה בזמן קצר במיוחד.
לסיכום:
יוטיוב מעמידה בפניכם מספר אפשרויות פרסום. בתור בעלי עסקים עליכם לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורכם, וליצור פרסומת שתתאים למשבצת שבה אתם מתכננים להציב אותה.