כמה עולה לפרסם ביוטיוב?
העלות של צפייה במודעה ביוטיוב היא נמוכה בהרבה מעלות לקליק, והיא נקבעת לפי מודל CPM (תשלום לפי אלף צפיות).

טבלת עלויות לפרסום ביוטיוב
מחירי הפרסום ביוטיוב משתנים בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים, ולכן ניתן כאן הערכה גסה בלבד. כדי להגיע אל המחירים המדויקים, כמובן, צריכים לקחת בחשבון את כלל הפרמטרים הרלוונטיים.
פרסום רחב היקף עם חשיפה לכמליון וחצי גולשים ביום למשך 24 שעות תעלה כ - 40,000 ₪.
פרסום באמצעות סרטוני קדם לסרטונים השוטפים - במידה והגולש לא לחץ על כפתור הדילוג - המחיר נע בין 8 אגורות לצפיה לכ 15 אגורות לצפיה.
פרסום ביוטיוב באמצעות באנרים מתייחס לפרמטרים רבים ולנתוני ההקלקות של הגולשים.
טבלת תפוצה משוערת בהתאם לעלויות הפרסום ביוטיוב
שימו לב, כי יש הבדל בין חשיפה לתפוצה.
חשיפה - חשיפה נספרת בכל פעם שהמודעה מוצגת ביוטיוב או אצל שותפי וידאו אחרים ברשת המדיה של גוגל. נתוני החשיפות עוזרים לנו להבין באיזו תדירות המודעה שלנו מוצגת.
תפוצה ייחודית - פוטנציאל החשיפה למשתמשים ייחודיים הוא אומדן של מספר האנשים שעשויים לראות את המודעות.