קניית לידים לעסקים - Lead Generation
ל SFB היכולת לייצר לכם לידים איכותיים ומדוייקים בדיוק עבור השירות אותו אתם מספקים ללקוחות שלכם.
עם ניסיון רב מעל 5 שנים ביצירת לידים על בסיס קבוע לעסקים וחברות, כל לקוח שמעוניין בלידים בזמן מהיר באמצעות פרסום בגוגל יכול לקבל זאת.
תאמת, כל אחד יכול להרים קמפיין בגוגל.
אך יש הבדל בין להרים קמפיין לבין לבנות קמפיין עם אסטרטגייה שיווקית ומשפך מכירות מדוייק כך שייצור לנו לידים באופן שוטף בכל חודש.
לאילו עסקים אנחנו מספקים שירותי פרסום עבור קניית לידים?
- לידים לתחום ההלוואות
- לידים לנדל"ן
- לידים לתחומי ה SOS כגון, אינסטלציה, מצברים, מנעולנות ועוד
- לידים בתחום היופי
- לידים לביטוחים
- מרפאות שיניים
- עורכי דין
- משכנתאות
- ובגדול כל בעל מקצוע אשר עוסק בעבודה שהינה מקצועית/שירותית.
כמה עולה לייצר ליד?
כפי שרשמתי פה את מגוון התחומים כל אחד שונה בתחומו, ועל כן גם העלויות בהתאם.
עלות לקליק עבור מאלף כלבים לעומת עורך דין משפחה יהיו בפער אחד מהשני.
ועל כן, העלות לליד עבור כל אחד מהתחומים עלולה להיות שונה בהתאם לשיעור המרה גם של דף הנחיתה.
איך לחשב עלות לליד?
הרי לכם דוגמא:
תקציב פרסום שיצא - 5,000 שקלים
כניסות לדף נחיתה - 10,000
שיעור המרה - 8%
כמות המרות - 800
מכאן יוצא שעלות לליד היא - 6.25 שקלים
5,000 (שזהו התקציב שיצא) לחלק לכמות ההמרות 800 = 6.25
איך אנחנו מייצרים לידים?
אני יכול לכתוב כאן באריכות, אך יש מאמר שלם על הקמת קמפיין בגוגל שניתן להבין ממנו את דרכי הפעולה הבסיסיים הראשונים בדרך לייצור של לידים.
משפך מכירות עבור כל ליד
אחד הדברים החשובים ביותר ברגע שאנחנו מקבלים ליד לעסק זה לבצע שיחת אפיון בכדי להבין את צרכי הלקוח, כמו כן לעשות את הפולואפ הדרוש כדי לא לפספס אף ליד.
זה מתחיל מהרגע הראשון שגולש משאיר פרטים - הוא מקבל הודעה/מייל על כך שפנייתו התקבלה וניצור איתו קשר בהקדם.
לאחר השיחה הראשונית שולחים מידע בנושא בו הוא מתעניין לקבל שירות כך שזה יוצר לאותו לקוח פוטנציאלי סמכות גבוהה יותר עבור ממי הוא הולך לקבל שירות.
במידה ובשיחה הראשונה סגרתם - מעולה
במידה ולא - יש לעשות פולואפ בהתאם לזמן בו לראשונה אותו ליד דיבר איתכם לאחרונה.