פרסום דיגיטלי לעסקים - במה להתחיל?
פרסום דיגיטלי זה תהליך שבו עסק מחליט שהוא רוצה לקבל יותר חשיפה והכנסות לעסק באמצעות הדיגיטל.
מה זה פרסום דיגיטלי?
ואנחנו בתור חברת פרסום ושיווק דיגיטלי נותנים לו את המענה באמצעות יצירת אסטרטגיה והקמה של קמפיינים ממוקדים בפלטפורמות הרלוונטיות לאותו העסק. בעצם אנחנו נדאג לפרסם את העסק איפה שקהל היעד שלו נמצא, תוך שימוש באסטרטגיות פרסום שונות ומגוונות.
בפרסום הדיגיטלי משלבים משפכי שיווק עם אסטרטגיות שונות כמו למשל, האסטרטגיה הכי נפוצה שקיימת, שבה אנו מפרסמים מודעות ספציפיות לאנשים שהיו שנייה מלבצע המרה כלשהי באתר כמו למשל רכישה או הרשמת פרטים באתר, ומסיבה כלשהי לא עשו זאת(רימרקטינג).
אז כפי שהבנתם פרסום דיגיטלי, כמו שזה נשמע - זה פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות, תוך שימוש במגוון כלים ואסטרטגיות.
בואו נעבור על אפשרויות הפרסום הכי פופולריות שקיימות כיום בעולם.
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל זאת האפשרות הכי פופולרית שיש כיום בדיגיטל.
זה כמעט ולא משנה איזה עסק אתה, פרסום ממומן בגוגל כנראה רלוונטי עבורך, מהסיבה שהיום, כולם מחפשים פתרונות בגוגל. בין אם זה עבור שאלה, בעיה רפואית, מוצר שהם רוצים לקנות, יעד לחופשה, מידע מקצועי בנושא כלשהו וכו' - בסוף הכל בגוגל.
אתם מבינים? אם אין לכם כרגע פרסום בגוגל,
אותו אדם שכרגע מחפש את המוצר או השירות שלכם -
כנראה הולך למתחרה שלכם. וזה לא כי הוא יותר טוב מכם, או כי המוצר שלו
הרבה יותר טוב משלכם.
זה פשוט כי אתם לא שם.
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני זה סיפור שונה מפרסום ממומן בגוגל,
כאן התהליך הוא יותר ארוך ושונה. בקידום אורגני אנחנו מתעסקים בשיפור איכות האתר בין אם זה דרך המהירות, חווית המשתמש, התכנים באתר, מילות המפתח ועוד.
המטרה שלנו כאן זה שגוגל תבין שהאתר שלכם הוא מקצועי וסמכותי בנישה שלכם
על מנת שתדרג את האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
תמונה להמחשה:
פרסום בפייסבוק
פייסבוק היא גם פלטפורמה נוחה לפרסום אבל השיטה כאן היא אחרת מפרסום בגוגל,
הרי בגוגל הגולשים מחפשים אותנו, ובפייסבוק אנחנו מחפשים את הגולשים.
חשוב שתבינו, אפשר לפרסם אך ורק בפייסבוק, אפשר לקבל המון לידים ואפשר לעשות המון מכירות מפרסום בפייסבוק.
אבל בסוף יש הבדל בכוונת הרכישה ובמיינדסט בין אדם שחיפש אותנו לבין אדם שהיה לו זמן פנוי אז הוא נכנס לגלול בפייסבוק, והופ הופענו מולו במודעה.
פרסום בפייסבוק הוא יותר ויזואלי, שם אנחנו מציגים רק תמונות וסרטונים.
יתרונות הפרסום
- חשיפה - באמצעות פרסום בדיגיטל נוכל לקבל המון חשיפה בעלות דיי זולה, בהשוואה לפרסום בטלויזיה, שלטי חוצות או עיתונים.
- מיקוד - הפרסום בדיגיטל מאפשר לנו למקד את הפרסום שלנו לקהל יעד רלוונטי אותו אנחנו מגדירים באמצעות מגדר, גיל, תחומי עניין, מילות מפתח ועוד המון אפשרויות.
- המרות - החשיפה הממוקדת שנביא לאתר שלנו, תביא לבסוף יותר פניות או רכישות באתר, שיצרו לנו יותר כסף בעסק.
חסרונות הפרסום
- עלות - פרסום בדיגיטל עולה כסף וזה לא קשור לתחום.
- תחרות - כיום, כמעט כל עסק מפרסם את עצמו בדיגיטל וזה יוצר תחרות. יש תחומים שהתחרות בהם היא לא קשה ויש כאלו שהיא ממש קשה וזה יתבטא בעלויות הפרסום.
לסיכום
פרסום דיגיטלי לעסקים זה הוא תהליך שכל בעל עסק חייב לבצע בעסק שלו.
היום אם אתה לא בדיגיטל - אתה פשוט לא קיים.
אין לך את היכולת להיחשף בפני כל הרבה אנשים רלוונטים לעסק שלך באמצעי אחר. פשוט אין!
בנוסף לחשיפה, אתה יכול לנהל דאטה של לקוחות ותמיד לפרסם להם - במקום להתפלל שמישהו ישמע עלייך או יגיע אלייך דרך עיתון מקומי או שלט חוצות בכביש עירוני שפרסמת.
אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא באמצעות פרסום בדיגיטל ולא יודעים איך,
אנחנו נוכל לעזור לכם. כל מה שעליכם לעשות זה להשאיר פנייה באתר, ועל כל השאר נדבר בטלפון.
בהצלחה!