מומחה גוגל אנליטיקס
במאמר זה נדבר על מיהו מומחה גוגל אנליטיקס ונכווין אתכם למקומות המתאימים בכדי לקבל מידע רב יותר על אנליטיקס 4 החדש
אחרי שהקמתם אתר אינטרנט על מנת לייצר הכנסות באמצעות גולשים שיהפכו ללקוחות משלמים, ואחרי שהחלטתם על אסטרטגיית השיווק שבאמצעותה תוכלו לייצר תנועה איכותית של גולשים לאתר, מגיעה המשימה הבאה שלכם: מדידת היישום של האסטרטגיה השיווקית בפועל.
אחד הכלים הפופולריים שנמצאים בשימוש מנהלי אתרים הוא כלי מבית היוצר של גוגל - גוגל אנליטיקס. אני שי, ב - SFB שיווק דיגיטלי אשמח לספק לכם שירותי מומחה גוגל אנליטיקס, כדי להפוך את תהליך המדידה שלכם למקצועי, איכותי, וכזה שתוכלו לקבל בעקבותיו החלטות עסקיות נכונות.
נכון לשנת 2022 גוגל הודיעה כי ביולי 2023 כבר לא יעברו נתונים חדשים לגוגל אנליטיקס 3 (הנוכחי) ויש להטמיע מעקבים ולעשות מעבר לגוגל אנליטיקס 4 החדש.
מידע נוסף בנושא מגוגל בלינק הבא »
למדריך המלא על גוגל אנליטיקס 4 »
אז אילו שירותים, למעשה, יסייע לכם מומחה גוגל אנליטיקס לקבל? איזו מדידה תוכלו להטמיע בתהליכי השיווק הדיגיטלי של העסק?
להדרכה פרטית בגוגל אנליטיקס GA4 ניתן ליצור עמי קשר.
לצד מדדים שונים ומגוונים שתוכלו לייצר, אלו ארבעה עיקריים:
בחינת התנהגות גולשים המגיעים לאתר
אם טרחתם והתאמצתם לייצר תנועה של גולשים לאתר האינטרנט שלכם, תירצו ודאי להבין האם הנכס הדיגיטלי שלכם רלוונטי עבור הגולשים: דרך טובה לעשות זאת היא לנתח מדדים שונים המתייחסים להתנהגות גולשים באתר.
מומחה גוגל אנליטיקס 4 יסייע לכם למדוד את שיעור הנטישה של גולשים המגיעים לאתר, את משך השהיה הממוצע שלהם באתר, את כמות הצפיות הממוצעת של דפים לביקור, את כמות המבקרים החוזרים באתר, את כמות המבקרים החדשים ועוד ועוד.
בחינת מקורות התנועה מהם מגיעים גולשים לאתר
מומחה גוגל אנליטיקס יוכל לסייע לכם גם להעריך את איכות מקורות התנועה שמהם מוזרמים גולשים לאתר. בתוך כך, תוכלו להבין האם הקמפיינים שהתנעתם בערוצי השיווק השונים הם יעילים, אילו ערוצים עובדים טוב יותר ואילו פחות, וגם יכן יהיה כדאי לכם להשקיע את עיקר המשאבים שלכם בטיוב ושיפור התנועה לאתר.
בחינת התכנים בהם צופים גולשים המגיעים לאתר
ניתוח ממוקד באמצעות גוגל אנליטיקס שיבוצע על ידי מומחה, יוכל לסייע לכם לגשת לנתונים דווקא מצד התוכן. בפרט, תוכלו להבין אילו תכנים עובדים טוב יותר ואילו פחות, לאילו תכנים חוזרים יותר גולשים, אילו תכנים ממירים יותר, ועל אילו תכנים מתעכבים גולשים יותר זמן.
הגדרה ומדידה של מטרות לקמפיינים
גוגל אנליטיקס מסייע לכם להגדיר ולעקוב אחרי מטרות הקמפיינים שלכם. נשים את הדברים על השולחן כבר עכשיו: מטרת קמפיין לא חייבת להיות הגלה ישירה של המכירות בעסק. בחלק מן הקמפיינים המטרות יכולות להיות שונות: הוזלת המחיר לליד, הגברת המודעות למותג, שיפור קצב המכירות, הגדלת שיעור הלקוחות החוזרים ועוד.
מומחה גוגל אנליטיקס שצבר לא מעט ניסיון וקילומטראז הוא בדיוק האדם שיוכל להצעיד את העסק שלכם קדימה.