5 טיפים לפרסום רואה חשבון: המדריך לשיווק אפקטיבי
מחפשים לקדם את שירותי הנהלת החשבונות שלכם באמצעות קידום ממומן? קבלו 5 טיפים לקמפיין שיווקי מוצלח ויעיל שמגיע לקהל היעד שלך.
כרואה חשבון, אתה יודע את החשיבות של יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ובניית העסק שלך. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן, המאפשר לך להציג את השירותים שלך לקהל רחב יותר. עם זאת, יצירת תוכן ממומן מוצלח דורשת יותר מסתם לזרוק כסף על בעיות של עסקים אחרים. במאמר זה נדון ב- 5 טיפים לקידום ממומן לרואי חשבון, כולל איך לזהות את קהל היעד שלכם, לבחור את הפלטפורמה הנכונה, ליצור תוכן מרתק והכי חשוב למדוד את הצלחתכם.
לסיפור הצלחה של רואה חשבון הקליקו
טיפ מס' 1: זהה את קהל היעד שלך
לפני שתתחיל ליצור תוכן, חשוב להבין למי אתה מנסה להגיע. שקול את הלקוח האידיאלי שלך ואיזה סוג של שירותי הנהלת חשבונות הם עשויים להזדקק. האם אתה מכוון לבעלי עסקים קטנים כמו עוסקים פטורים, או לעוסקים מורשים, או דווקא רק לחברות בע"מ? באיזה טווח גילאים הם נמצאים? באילו תעשיות הם עובדים? לאחר שתהיה לך תמונה ברורה של קהל היעד שלך, תוכל להתאים את התוכן שלך לתחומי העניין והצרכים שלו.
טיפ מס' 2: בחירת הפלטפורמה המתאימה
ישנן פלטפורמות רבות זמינות לקידום אתרים לרואי חשבון, ממדיה חברתית כגון פייסבוק/אינסטגרם ועד למפלצת הגדולה שנקראית גוגל. שקול איזו פלטפורמה היא בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לקהל היעד שלך. לדוגמה, אם אתה מכוון לבעלי עסקים בינוניים/גדולים וכן חברות היי-טק ותעשיות, LinkedIn עשויה להיות בחירה טובה. אם אתה מכוון לאנשים צעירים יותר, אינסטגרם עשויה להיות יעילה יותר. במידה ואתה מחפש לקוחות שמחפשים את השירותים שלך באופן אקטיבי רשת החיפוש של גוגל יכולה להיות מעולה עבורך. בחר פלטפורמה שתתאים לקהל היעד שלך וליעדי השיווק הכוללים שלך.
טיפ מס' 2: יצירת תוכן שירתק אותם
לאחר שזיהיתם את קהל היעד שלכם ובחרתם פלטפורמה, הגיע הזמן ליצור את התוכן שלכם. ודא שהתוכן שלך מרתק ואינפורמטיבי. שקול ליצור פוסט בבלוג או אינפוגרפיקה המטפלת בבעיה חשבונאית נפוצה או מספקת עצות מועילות לניהול כספים. השתמש בוויזואליות מושכת את העין ובשפה ברורה כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. אל תשכח לכלול קריאה לפעולה המעודדת את הקהל שלך לעשות את הצעד הבא, כגון קביעת פגישת ייעוץ חינם.
טיפ מס' 4: מדוד את ההצלחה שלך
לאחר סיום/כל חודש של הקמפיין הממומן שלך, חשוב למדוד את הצלחתך אחרת לא נוכל להגיע לתובנות שכל בסיסם נקבל החלטות. עיין בערכים מרכזיים כגון מעורבות, קליקים והמרות כדי לקבוע עד כמה הקמפיין שלך היה אפקטיבי. השתמש במידע הזה כדי לחדד את הגישה והמסרים שלך עבור מסעות פרסום עתידיים. והכי חשוב, הקפד לעקוב אחר ההחזר על ההשקעה שלך (ROI) כדי להבטיח שאתה מקבל תמורה טובה עבור כספי השיווק שלך.
טיפ מס' 5: בדוק וחדד
שיווק הוא תהליך מתמשך ולא שגר ושכח, וחשוב כל הזמן לבדוק ולחדד את המסרים והקהלים שלך. נסה סוגים שונים של תוכן, פלטפורמות והודעות כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור קהל היעד שלך. השתמש בנתונים שאתה במערכות האנליטיקה כגון גוגל אנליטיקס 4 כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי מסעות פרסום עתידיים.
שאלות ותשובות:
כמה עליי להקציב לקמפיין קידום ממומן?
התקציבים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לפלטפורמה, לסוג התוכן ולקהל היעד. שקול את יעדי השיווק שלך ואת ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה בעת קביעת התקציב שלך.
ישנם רואי חשבון היכולים להסתפק בצמיחה מתונה של העסק ולשים תקציב של כ- 5 אלף שקלים.
וישנם משרדים גדולים יותר המחפשים כמות לידים גדולה יותר ותקציבם הוא כ 20,000 שקלים.
האם קידום ממומן יכול לעזור לי למשוך לקוחות חדשים?
בעיקר אצל רואי חשבון, המטרה היא תמיד למשוך לקוחות חדשים בלבד שכן אין צורך לפרסם ללקוחות שקיימים אצלך.
אז התשובה היא - חד משמעית כן.
מה עלי לעשות אם קמפיין הקידום הממומן שלי לא מצליח?
הייתי אומר פנה לאיש מקצוע אבל זה כבר נתון לשיקולך.
העצה שאני יכול להביא לך היא שתשתמש בנתונים שאתה אוסף כדי לנתח את הקמפיינים וכמו שאמרתי במאמר - זה לא רק שגר ושכח.
לסיכום - או כמו שאתם אומרים דוח שנתי:
קידום ממומן יכול להיות כלי רב עוצמה עבור רואי חשבון המעוניינים לצמוח ולקדם את שירותיהם ובכך למשוך עוד לקוחות עסקיים חדשים. על ידי זיהוי קהל היעד שלך, בחירת הפלטפורמה הנכונה, יצירת תוכן מושך, מדידת הצלחתך ובדיקה וחידוד המסרים שלך, תוכל ליצור קמפיינים שיווקיים יעילים ומוצלחים. השתמש בחמשת העצות האלה כדי ליצור תוכן ממומן שמהדהד עם הקהל שלך ומניע צמיחה עסקית.