נעים מאוד אני שי, עם ניסיון של מעל 6 שנים בשיווק דיגיטלי ומומחה בפרסום בגוגל ופייסבוק עם רזומה מגוון של נישות בפרסום של מעל 50 מיליון שקלים עד כה וניהול קמפיינים רווחים.
חי ונושם פרסום בגוגל כל יום כל היום, עם ניסיון רב במגוון קמפיינים בנישות שונות ובשווקים שונים בעולם וכמובן בישראל היפה.
ניסיון בכל סוגי הקמפיינים – רשת החיפוש, גוגל שופינג, יוטיוב, רשת המדיה, מודעות ג'ימייל, מפות ועוד..
בעל הסמכה מטעם גוגל לפרסום, אך אני לא כאן בכדי להסמיך אותך למבחנים ושתקבל הסמכה – אני כאן להדריך אותך צעד אחר צעד בליוווי אישי אחד על אחד איך להקים קמפיין בגוגל (רשת החיפוש, מדיה, Youtube ועוד) ולהישאר רווחי לאורך זמן.
יחד עם זאת אני מלמד את כל הבסיס של אנליטיקס וזאת בכדי שלא תדעו רק להסתכל על מספרים/ביטויים אלא תבינו בפועל גם לנתח נתונים ולהסיק מסקנות לקמפיינים שלכם ולפעול בהתאם.
כל לקוח מקבל ליווי אישי וצמוד שלי לאורך כל הדרך. בשנים האחרונות ועדיין אני חי ונושם שיווק דיגיטלי ועוזר לעסקים להגיע לקדמת הבמה, אתם זוכים לקבל מידע עדכני וחידושים מאחד שחי את זה ביום יום.
הדבר העיקרי שחשוב לנו בסופו של דבר זהו ההחזר על ההשקעה – כמה הכנסת על כל שקל שהוצאת?
הקורס מועבר על ידי – שי כהן הבעלים של SFB חי נושם ומנהל קמפיינים רווחיים מגוונים בגוגל ובפייסבוק.
אז לאלו שעדיין לא מכירים את התחום רשמתי על כך בצורה יותר מפורטת על סוגי הפרסום בגוגל »
🟡 גם כאן הכל קורה בגמישות לצרכי העבודה שלך/העסק שלך בכדי שתוכל ללמוד בזמן שנוח לך.
האמת שאין לי זמן באמת ללמד, אך ב 5% בזמני הפנוי שיש לי בחודש אני מקדיש להדרכות ושיעורים פרטיים לחברות ואנשי דיגיטל.
בנוסף, כבר לא מעט שנים שאני נמצא בתחום וראיתי לא מעט עסקים קטנים ובינוניים מנסים בכוחות עצמם לפרסם בגוגל אך ללא הצלחה, או לחלופין מעסיקים חברה אך לא מבינים בדיוק את הדוחות והאם ריווחים או לא..
לקחתי על עצמי שאעשה כל שביכולתי המקצועית לעזור להם לעשות זאת בדרך הנכונה ביותר כך שתניב רווחים לעסק שלהם.
להקנות לך את הידע המקצועי אותו רכשתי בכדי שתהיה לך היכולת להקים קמפיינים רווחים בגוגל המבוססים על תוצאות וכן קמפיינים מתקדמים כגון רימרקטינג ועוד.
הקורס מועבר באמצעות ZOOM.הקורס מועבר על ידי – שי כהן הבעלים של SFB המנהל קמפיינים ריווחיים מכל הסוגים בגוגל במאות אלפי שקלים בחודש.כל שיעור מוקלט בכדי שתהיה לך היכולת לחזור שוב בכל שלב.
הידע שתרכשו הוא ידע מקצועי ביותר ולא ברמת הבסיס.
תדעו לנהל ולהקים באופן עצמאי קמפיינים בגוגל.
תכירו את סוגי הפרסום השונים של גוגל כגון: רשת המדיה, קמפיין דיסקברי, יוטיוב ועוד..
תבינו איך לייצר קמפיין ממומן רווחי לחנויות איקומרס.
מעבר יסודי והכרה של כל מערכת הפרסום של גוגל, הבנה של היררכייה נכונה בהקמת קמפיין ומעבר על כל ההגדרות השונות.
נבין ונבצע יחד מחקר מילות מפתח יסודי בכדי שיביא לנו את הגולשים הנכונים לאתר שלנו, נלמד גם על סוגי הביטויים השונים של גוגל.
קמפיין לא יכול לצאת לדרך בלי מדידה נכונה בהתאם ליעדים שלנו. נבין כיצד לקבוע יעדים ואיך ניתן למדוד אותם בין אם זה שיחת טלפון, ליד או מכירה.
נלמד כיצד לייצר מודעות לרשת חיפוש ורשת המדיה שיבלטו מעל המתחרים, בנוסף נלמד כיצד לייצר מודעות דינמיות לרשת החיפוש.
קמפיין בגוגל זה לא שגר ושכח!
כל קמפיין מצריך תחזוק שוטף בכדי לייעל את איכותו וכמובן שההשקעה שלך לא תתבזבז על מילות מפתח מיותרות!
נכיר את תוספי המודעות שיש לגוגל להציע לנו וכיצד לעשות בהם שימוש נכון בכדי לבלוט מעל אחרים ולתפוס "שטח נדלן" במנוע החיפוש.
נלמד נכיר ונקים סוגי קמפיינים שונים בהתאם לצרכים שלך - גוגל שופינג, רשת המדיה, רשת החיפוש, דיסקברי, יוטיוב ועוד.
נלמד איך להקים קהלים שונים בין אם זה בהתבסס על נתוני האנליטיקס שלך מתנועת הגולשים באתר או קהל חדש לגמרי.
הרוב לא מכירים לצערי אך זהו הכלי הכי נכון לקרוא בו את דוחות הקמפיינים שלנו בצורה ויזואלית ולא מסורבל. כאן נבין כיצד לייצר דוחות בכלי זה.
במידה ויש לך אתר מכירות עם מוצרים בחנות, נלמד כיצד לקשר את גוגל מרצנט לגוגל אדס וכיצד להקים קמפיין רווחי בגוגל שפוינג.
נלמד כיצד לחזור לגולשים שכבר ביצעו אינטראקציה עם האתר שלך בין אם זה שנטשו דף מוצר או עגלה או כל דף אחר, ונזכיר לגולש שאנחנו עוד כאן.
תבינו כיצד לגשת לכל קמפיין בהתאם ליעדים שלו ואיך להרים מערך שיתאים בדיוק לנישה שאתם מקדמים לצורך השגת המטרות שלכם.