לקראת חודש נובמבר 2024, הלקוח ואנחנו התמודדנו עם יעד שאפתני – להגדיל את מכירות החנות המקוונת בצורה משמעותית, במיוחד בתקופת המבצעים השנתית. על אף הצלחה קודמת, נדרשנו לשפר ביצועים ולמקסם את ההחזר על ההשקעה מפרסום ממומן.
בעזרת אסטרטגיית פרסום מותאמת אישית ב-Google Ads וב-Facebook Ads, בנינו מהלך מקיף שכלל:
- פילוח קהלים מדויק: מיקוד בקהלים המתעניינים במוצרים המוצעים באתר.
- קמפיינים יצירתיים ואפקטיביים: הדגשת היתרונות הייחודיים של המוצרים, כולל יתרונות כמו עיצוב ייחודי .
- שיפור חוויית המשתמש בדף הנחיתה: בדיקת התאמה לניידים, מהירות טעינה, וצק אאוטק מהיר.
- מעקב ואופטימיזציה שוטפת: שימוש בכלי אנליטיקה לזיהוי ומקסום הקהלים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר.
במהלך נובמבר 2024 בהשוואה לנובמבר 2023, הצלחנו להשיג:
- עלייה של 158% במכירות: מכירות חודשיות של ₪57,499.70.
- צמיחה של 112% במספר ההזמנות: סך הכל 271 הזמנות.
- שיפור של 32% באחוז ההמרות: שיעור המרה של 2.28%.
- עלייה של 27% בערך ההזמנה הממוצעת: ₪166.46 להזמנה.
- גידול של 61% בתנועת הגולשים לאתר: 11,548 כניסות לחנות המקוונת.
איך עשינו את זה?
- קמפיינים ממוקדי מטרה בגוגל:
- קמפיינים חכמים שהותאמו במיוחד למשתמשים עם כוונת קנייה ברורה, תוך שימוש במילות מפתח ממוקדות שמבטיחות החזר גבוה על ההשקעה.
- אסטרטגיה שהתמקדה במוצרים פופולריים ושילוב נתוני מכירות לדיוק הקמפיינים.
- קמפיינים דינמיים בפייסבוק:
- מודעות קריאטיביות ומושכות עין, כולל שימוש במודעות וידאו ובקרוסלות שהציגו את היתרונות הייחודיים של המוצרים.
- אסטרטגיית רימרקטינג חכמה שהחזירה גולשים שלא השלימו רכישה.
- אופטימיזציה שוטפת ואנליטיקה מדויקת:
- שימוש בכלי אנליזה מתקדמים למעקב אחרי ביצועי הקמפיינים בזמן אמת.
- התאמה ושיפור הקמפיינים על בסיס נתונים כדי למקסם את תוצאות ההמרה וההכנסות.