חדשים בגוגל?

יש לכם חשבון פעיל?

גרינמיקס לוגו
בניית אתר לחברת תרגומים
פרסום בגוגל לארצות הברית
קידום אורגני לאתרים
פרסום בגוגל לתמרה צמחי מרפא
פרסום ממומן לגלידריות
פרסום ממומן לעמותת ונטעת
פרסום בגוגל לאתר המכולה
פרסום ממומן לחברת אקספרט
לוגו עיר המנעולים
פרסום בגוגל לרשת עגליס מוצרי תינוקות
פרסום ממומן לחברת רואה חשבון
פרסום בגוגל לפולק כלי עבודה
פרסום בגוגל לחברת הלוואות
פרסום לחברת ניקלס B2B
פרסום ממומן גוגל ופייסבוק למותג הבית של עידה
פרסום ממומן לבית ספר לנהיגה כרמל תחבורה
פרסום בגוגל לחברת הלוואות
פרסום ממומן גוגל ופייסבוק למותג הבית של עידה
פרסום ממומן לבית ספר לנהיגה כרמל תחבורה
קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל למנעולן
פרסום בגוגל לבוקא בוקס
קידום אתרים אורגני בגוגל לסלולארי לי
פרסום בגוגל לחברת מצברים
פרסום גלובלי לסנדפאל ערכה לבניית ארמונות בחול
פרסום בארצות הברית לחברת תכשיטי כסף
buyenov
FAQs

שאלות נפוצות:

יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר

האם יש התחייבות אצלנו בחברה?

אין התחייבות. ההסכם שלנו הוגן. מרוצים - תישארו.

עם אילו עסקים אתם עובדים בחברה?

יש אצלינו מגוון רחב של עסקים ומותגים - איקומרס בארץ ובארה"ב - תכשיטים,כלי עבודה, אופנה, מותגים ועוד מגוון. נותני שירות כמו מהנדסים, מנעולנים ועוד. וכן B2B בארץ ובחו"ל.

מהם דמי הניהול עבור הפרסום?

דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.
ניתן ליצור קשר לצורך קבלת הצעת מחיר.

למי משלמים את הוצאות המדיה?

הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).

בבעלות מי חשבון הפרסום?

חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לנו כחברה מוסמכת תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו. גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.

איך מתחילים לפרסם בגוגל אדס?

יוצרים עם חברתנו קשר, נעשה שיחת היכרות להתאמה ובהתאם נתחיל לעבוד יחד.

האם יש תקציב מינימום לפרסום בארצות הברית?

בתכלס לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד ועל בסיס הניסיון שלנו באמריקה אנחנו מקבלים לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 12,000 שקלים בחודש ומעלה. מהניסיון שלנו כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהביא תוצאות.

זקוקים לפרסום העסק בארצות הברית?

תוצאות של לקוחות מפרסום בגוגל

אפשר לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל או פשוט שנציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם SFB הדבר הנכון לעסק שלכם. ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקענו כאן מידע בעל ערך עבורכם :)

שותף גוגל פרטנר

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח

החזר השקעה

911%

צמיחה

482%

פרסום בגוגל לחברת ריהוט
החזר השקעה חיובי של 911%
שיעור המרה 3.67%
365 רכישות באתר
עלות המרה 14.3

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח

החזר השקעה

368%

תוצאות איקומרס ארצות הברית
החזר השקעה חיובי של 368%
80% מהרוכשים לקוחות חדשים
284 רכישות באתר

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח

החזר השקעה

556%

צמיחה

139%

פרסום בגוגל לרשת תינוקות
החזר השקעה חיובי של 556%
461 שיחות טלפון
1,880 רכישות באתר
386,000 ש"ח גדילה במכירות

נתוני המרות

הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח

לידים

3,240

עלות המרה

15.22

תוצאות פרסום בגוגל בתחום ההלוואות
3,240 המרות
19% שיעור המרה
מערכת CRM חכמה
מידע בזמן אמת על כל ליד

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח

החזר השקעה

3,419%

צמיחה

1,290%

פרסום בגוגל כלי עבודה
החזר השקעה חיובי של 3,419%
71,500 צמיחה במכירות
1,290% גדילה בהחזר ההשקעה
סיפורי הצלחה נוספים
Testimonials

לקוחות מספרים

שי הוא מקצוען אמיתי. עבדתי עם לא מעט מנהלי קמפיינים וזו הפעם הראשונה שאני יודע שהכל מנוהל ומטופל ברמה הגבוהה ביותר, כמעט בלי מעורבות שלי. התוצאות מרשימות בכל קנה מידה, בכמות המרות, עלויות המרה ובעיקר בגידול בכמות התנועה האיכותית לאתר. מנהל הקמפיינים הכי טוב שאני מכיר.

Udi
Owner at KATOM QUALITY PRODUCS LTD

מקצוען אמיתי! תמיד זמין, תמיד במעקב אחר הפעילות בעסק, ובכלל בחור חיובי, שמח שפעילות קידום האתר והעסק בידיים טובות ומקצועיות אלוף

Tamir
Owner at Superlocksmith

אם אתה מחפש איש שיווק מקצועי, בעל ידע מקצועי רחב, ושיהיה לך באמת נעים לעבוד מולו, אנחנו יותר ממליצים לפנות לשי. מעבר לקידום העצום ששי הביא לעסק שלנו, בכל פלטפורמה גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, שי גם טרח וידע ולכוון אותנו בתחומים אחרים הקשורים לעסק שלנו ושתרמו לקידום את העסק שלנו לא פחות.אם אני רוצה לתאר את התקשורת מול שי בכמה מילים, אז לפני פגישה עם שי אני מרגיש כאילו אני נפגש עם בעל העסק שלי.

Victor
Owner at VY

שי מקצוען אמיתי, מאסטר בכל מה שקשור לשיווק בדיגטיל מ- seo, ppc בגוגל וגם בפייסבוק. התקשורת עם שי פתוחה והזמינות שלו לפעמים מפתיעה אותי. תענוג גדול לעבוד איתו! אם אתם רוצים לעשות טובה לעסק שלכם בצד של השיווק הדיגטלי קחו את שי!

Mor
Digital Manager at Sand Pal

התחלנו עם שי קידום ממומן ומהר מאוד העברנו לשי גם את הקידום האורגני שלנו.מצאנו אדם יסודי ברמות מטורפות, חד, לא מוותר על הפרטים הקטנים ויודע לעבוד עם יעדים בשונה ממקדמים אחרים שלצערי נכווינו מהם.אין פתרונות קסם. יש עבודה יסודית עם הצלחות קטנות בדרך והצלחה אחת ענקית לאחר תקופת זמן. מומלץ בחום.

Oz
Owner at GoGood

מומלץ בחום, שי אלוף בתחום שלו ועזר לי לשנות את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים בצורה דרסטית, תוך הסבר ברור ומפורט כדי שאוכל להמשיך לנהל זאת בכוחות עצמי.

Sima
Digital Manager at Greenmix
חץ שמאלה
חץ ימינה

למה לבחור בחברת פרסום עם ניסיון רב

10+
שווקים בעולם
2.4m+
מכירות אונליין
8+
שנות ניסיון
50m+
תקציבי פרסום במדיה

לשיחה ייעוץ השאירו פרטים

פרסום בארצות הברית הוא קריטי במיוחד עבור אנשי שירות כמו אינסטלטורים, מנעולנים, Garage door service וכן חברות ישראליות המעוניינות לחדור אל השוק האמריקאי.


למעשה, עסק אשר שם לעצמו כלמטרה למכור את מוצריה/שירותיה בשוק האמריקאי ולא מבצעת פרסום בארצות הברית, נדונה לכישלון. 

פרסום בארצות הברית ובכלל בכל מדינה אחרת שונה מאוד מפרסום בארץ. ישנם מספר כללים חשובים שחשוב לדעת, לפני שמתחילים לפרסם לשוק האמריקאי.

חברת SFB נותנת מענה לפרסום בגוגל בארצות הברית בתחומים השונים המעוניינים בלידים ואו מכירות באתר.

תוצאות גוגל אדס לאתר איקומרס
תוצאות של לידים לאתר בתחום ההלוואות
תוצאות בגוגל לאתר איקומרס בתחום כלי העבודה

להלן מספר טיפים חשובים לנותני שירות שחשוב לדעת:

הגדירו את קהל היעד שלכם:

  • חשוב להגדיר בבירור את קהל היעד שלכם.
  • באיזה אזור אתם פועלים, שכונות מסויימות או אזורים ספציפיים.
  • באיזה שירותים אתם מתמקדים - חשוב להיות סופר ממוקד, לא מעט נותני שירותים שפונים אלינו מציעים מעל 10 סוגי שירותים שונים שזה נחמד אך לא ממוקד. אם יש את התקציב הנכון אפשר לפרסם גם 30 שירותים אך חייבים להיות מציאותיים.
  • מהם הצרכים והרצונות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם?

מילות מפתח:

  • בחרו מילות מפתח רלוונטיות שתואמות את השירותים שאתם מציעים ואת החיפושים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  • תבצעו מחקר מעמיק וביחרו את מילות המפתח שמצד אחד יהיו עם כוונת רכישה אך מאידך לא יזללו את תקציב השיווק שלכם.

מודעות:

  • ליצור מודעות עם קופי ממיר זאת אומנות, שימו לב ליצור מודעות מושכות ומעניינות שיבלטו מהמתחרים שלכם.
  • השתמשו בכותרות ותיאורים קצרים וברורים ותתגישו את היתרונות שלכם ואת מה שמייחד אתכם מהמתחרים.

דף נחיתה - אחד החלקים החשובים:

  • ודאו שהדפים אליהם מובילות המודעות שלכם מעוצבים בצורה מקצועית וקלה לשימוש.
  • תספקו מידע ברור ותמציתי על השירותים שאתם מציעים - אין צורך בדף נחיתה של מגילת אסתר.
  • הוסיפו קריאה לפעולה ברורה, כמו "צרו קשר עוד היום" או "הזמינו שירות מיידי".

מעקב אחר תוצאות:

  • חשוב לעקוב אחר תוצאות קמפיין הפרסום שלכם כדי לוודא שהוא יעיל.
  • השתמשו בכלים של Google Ads כדי לעקוב אחר נתונים כמו מספר הקליקים, מספר ההופעות וטבלת המרות.
  • תבצעו אופטימיזציות לקמפיין שלכם בהתבסס על הנתונים שאתם מקבלים ולא רק לשגר ולשכוח.

שיווק לעסקים וחברות

לפני שנצלול אל תוך עולמות הפרסום בארצות הברית, חשוב להקדים כמה מילים על שיווק באופן כללי. שיווק הינו כלי העומד לרשות חברה, במטרה למשוך אליה לקוחות פוטנציאליים. השיווק בנוי בכמה שלבים. לעיתים, יהיה צורך להתחיל את השיווק מהשלבים הבסיסיים ביותר. במקרים אחרים, המשווק יוכל להתחיל משלבי שיווק מתקדמים, בהתאם לשוק ולמצב בו החברה נמצאת.

שלבי השיווק הקלאסיים הם יצירת מודעות והכרת המוצר, יצירת צורך אצל הצרכנים, יצירת מידול ומיצוב למוצר ביחס למוצרים מתחרים ושכנוע לבחירה במוצר המסוים. ההיגיון מאחורי השלבים, פשוט. כדי להוביל צרכן לרכישת מוצר, הוא צריך בתחילה להכיר את המוצר הזה. לאחר מכן, עליו להרגיש בחסרונו ולהפנים כי המוצר יכול היה להיטיב עימו. רק בשלב זה הוא ישקול אופציות לרכישת המוצר ויכריע ביניהן.

ישנם מוצרים אשר כולם מכירים ואף מודעים לצורך בהם. מכיוון שכך, משווקי אותם מוצרים יוכלו להתחיל עם הפרסום בשלב המיצוב והבידול. כך, בנק, למשל, לא יצטרך לעורר אצל הצרכנים תחושת צורך בבנק אלא להבהיר להם מדוע הבנק עדיף על פני בנקים אחרים. מנגד, חברה אשר פיתחה מברשת שיניים ייחודית בצורת הפה, תצטרך קודם לחשוף את הצרכנים אל המוצר ולהסביר להם מדוע הם זקוקים לו, לפני שיוכלו לשכנע את הצרכן לרכוש את המוצר.

המסקנה מכל האמור היא כי על המפרסם להכיר את השוק אליו הוא נכנס ולהתחיל לפרסם בהתאם לשלב הרלוונטי. האם עליו ליצור מודעות ותחושת צורך, או שמא מיצוב ובידול. כמו כן, המפרסם צריך לנתח מיהו קהל היעד של המוצר. לאילו צרכנים הוא פונה. לאחר ניתוח זה, המפרסם יוכל לפרסם את המוצר באופן ייעודי לאותם צרכנים ולא יבזבז משאביו לריק.

פלטפורמות שיווק

שאלה נוספת הרת גורל בה נדרש המפרסם להכריע, היא באילו פלטפורמות לשווק את המוצר. האם לפרוס שלטי חוצות במדינת היעד, לפרסם ביוטיוב, ברשת החיפוש, פלטפורמת התוכן טאבולה או להתקשר עם אושיית רשת שתקדם את המוצר. המפרסם יצטרך להבין היכן הלקוחות הפוטנציאלים צורכים תוכן ולפרסם בהתאם.

עקרונות הפרסום בארצות הברית

לאחר שהבנו את כל האמור, לא נותר לנו אלא ליישם אותו על השוק האמריקאי. כאשר בעל חברה מעוניין בפרסום בארצות הברית, עליו לערוך מחקר מעמיק בנוגע לשוק העכשווי של המוצר במדינה ולרוב גם ברמת השכונה, אל תשכחו כי כמות האנשים בכל שכונה בארצות הברית יכולה להיות פי 3 מעיר בישראל. עליו ליצור פילוח, בראש ובראשונה, גיאוגרפי ולפי מדינות בארה"ב. לאחר מכן, עליו לנתח מי הם הלקוחות הפוטנציאליים בשוק האמריקאי, האם הם מודעים למוצר ולצורך בו וכן הלאה.

ימי מכירות גדולים

בארה"ב ישנם ימי מכירות בהם כל חברה שמפרסמת שם חייבת להכיר.

New Year’s Day

לרוב לא כל החנויות הפיזיות יעשו סיילים ביום זה, אך אתרים גדולים כמו אמאזון, טרגט וולמרט ועוד חברות ענק יעניקו הנחות ומבצעים על מגוון גדול של מוצרים.

Martin Luther King Jr. Day

בזמן זה יש לצפות לרוב מכירות בתחום הביגוד, קומסטיקה ויופי ומוצרים לבית.

Valentine's Day

בוולנטיין דיי תמצאות המון אתרי תכשיטים בין אם טבעות אירוסין, עגילים, צמידים עווד משיקים מבצעי ענק על מגוון התכשיטים שלהם.

Easter

חג הפסחא, בזמן זה לרוב נמשך המבצע במשך כשבוע על ביגוד ובעיקר לילדים, חליפות ועוד.

Mother's Day

יום האם, כבר כמה שבועות לפני יום האם יתחילו אתרי מכירות וחנויות תכשיטים ובשמים ושאר אתרי קניות של מתנות להשיק מבצעים לכבוד יום האם.

Father's Day

יום האב, כי גם לנו מגיע משו לא?

גם כאן יתחילו המבצעים שבועות בודדים לפני יום זה. גם כאן המבצעים יהיו על מתנות בעיקר לגברים כמובן, נעליים, שעונים ארנקים ועוד.

Halloween

לרוב אין יותר מידי מבצעים בימים אלו, אך חנויות שנשארו להם עוד מלאי של תחפושות וממתקים ייתנו הנחות בהתאם כדי להתפטר מהמלאי הקיים.

Black Friday

בלאק פרידיי מכירים אותו כמעט בכל העולם וכולם משווקים מבצעי ענק על מגוון גדול של מוצרים. כאן אין נישה מסויימת שעושה מבצעים ספציפית אלא כל אתר משיק מבצעים ולרוב מתחיל זאת מתחילת נובמבר.

Cyber Monday

מיד לאחר הבלאק פרידיי מגיע הסייבר מנדיי, גם כאן אין נישה ספציפית אך לרוב תמצאו המון הנחות באתרי ביגוד והנעה ובתחום הנסיעות והטיולים.

New Year's Eve

לסיום בראש השנה האזרחית לאחר קריסמס, חנויות ואתרים מציעים הנחות ומבצעים. בדרך כלל זה מתחיל מדצמבר 26 ועד ה 1 לינואר.

שיווק דיגיטלי

מחקר לפני פרסום בארצות הברית

מחקר לפני פרסום בארצות הברית

האמריקאים הינם צרכנים משמעותיים של אינטרנט ומדיה חברתית. אשר על כן, נכון להקדיש מאמצי פרסום בארצות הברית בפרסום בדיגיטל. תוכלו לבחור מבין שלל סוגים של שיווק דיגיטלי, בהתאם למוצר אותו אתם מעוניינים לפרסם. ביכולתכם לקדם את האתר באופן אורגני או בפרסום בגוגל, לפרסם אותו ברשתות החברתיות המסורתיות דוגמת יוטיוב, פרסום בפייסבוק וטוויטר או ברשתות החברתיות הצעירות דוגמת טיקטוק ואינסטגרם.

חברות פרסום בארצות הברית

לכל הכרעה היכן לפרסם, באיזה אופן לפרסם ומה בדיוק לפרסם, תהיה השלכה קריטית על הצלחת הפרסום שלכם. תוכלו לבצע מחקר שוק ולהגיע להכרעות בעצמכם, אך אתם מסתכנים בכך שתטעו בדרך, מה שיוביל להפסדים במקום לרווחים.

לסיכום

לסיכום, שיווק הינו כלי ביד בתי עסק וחברות כדי לחשוף את המוצר שלהם לציבור ולהגביר את הרכישות שלו. שיווק בנוי בשלבים, כאשר השלבים הראשוניים הם יצירת מודעות למוצר ותחושת צורך בו ולאחר מכן המשווק מתמקד בבידול ומיצוב של המוצר ביחס למוצרים מתחרים. פרסום בארה"ב דורש מחקר שוק מעמיק, שיבוצע על ידי חברה המתמחה בכך. כך, תשפרו את סיכויי ההצלחה שלכם בפרסום בארצות הברית.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

תהליך העבודה בחברתנו

תהליך פשוט, מדוייק, אך אפקטיבי ב 5 צעדים

החברה שלנו מושתתת על תהליכים מדוייקים עם ניסיון והתאמות לאורך רב של שנים כך שאנחנו סופר ממוקדים בהצלחה שלכם.

לקביעת ייעוץ
התקדמות

01. בניית אסטרטגיה ומחקר מעמיק

אנו נבצע עבורכם מחקר מילות מפתח מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרטגיה הטובה ביותר עבורכם.

התקדמות

02. נגדיר יעדים - KPI

Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד. במידה והינכם אנשי שירות נבין את סוגי השירותים, שולי הרווח, ממוצע עסקה, יחס סגירה ועוד פרמטרים חשובים.

אנליטיקס 4

03. נבנה קהלים + דאטה קיים

נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ואף נטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה עבורכם קהלים חדשים וממוקדים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם.

מגנט

04. נבנה משפך מכירות

אנחנו נבנה משפך מכירות ממיר כזה שמצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.

מטבע דולר

05. והכי חשוב נתחיל לייצר עבורכם כסף

לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל לתת למכור!

איך העבודה איתנו

יתרונות העבודה עם חברת SFB

הנה בדיוק איך שתהליך העבודה שלנו נראה, לא בערך - בדיוק!

לקביעת ייעוץ
איש עם הגב אלינו ומסתכל ומנתח נתונים על לוח

ניתוח נתונים מתקדם

בחברתנו נותנים שירותי אנליטיקה ברמה הגבוהה ביותר. כך שאתם נהנים לא מעוד מישהו שיודע לראות כמה גולשים נכנסו לאתר דרך הקמפיינים, אלא לנתח בצורה מעמיקה את מסע הגולש באתר.

איש מחזיק מחשב ביד יחד עם איורים של סוס בשחמט וקליעה למטרה

עבודה מול מנהל קמפיינים מוסמך

אצלינו בחברה דואגים שמנהלי הקמפיינים שלנו עם מינימום 4+ שנות ניסיון ועבר עשיר של מאות ואלפי קמפיינים.

2 אנשים עם לוח של נתוני אנליטיקס

תוצאות ריווחיות

בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.

אישה יושבת על כורסא עם מחשב נייד

פגישות מתוזמנות

אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.

דאשבורד נתונים

דאשבורד מותאם אישית LIVE

שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.

משפך מכירות

עדכונים

מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.

שי כהן

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd - שמתמחה בפרסום ממומן למגוון נישות ובמגוון ערוצי פרסום, פרסום ממוקד ומדיד עם אסטרטגיה מוכוונת מטרה המניב תוצאות.

שי כהן מנכ"ל SFB
שי כהן
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב
להצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.