על החברה הנל אתחיל ואספר שהיה חיבור מידי עוד באותו הרגע.
בתחילת דרכנו עוד לפני הכנסת ה SEO לחברתנו התחלנו לעשות ללקוח פרסום בגוגל על שלל רשיונות הנהיגה שבית הספר שלו מציע.
אך אנחנו כאן לדבר כרגע על הקידום האורגני.
בשלב הראשוני כמובן בוצע יחד עם הלקוח אפיון וסדרי עדיפויות.
הבנו אילו מוצרים ושירותים הכי חשוב לו לקדם בהתאם לריווחיות בחברה שלו.
בהתאם לכך ביצענו מחקר מילות מפתח מעמיק כדי להוציא לפועל תוכנית עבודה.
אתר הלקוח מקבל באופן תדיר תכנים לאתר שחברתנו מעלה, יחד עם קישורים חזקים הן מאתרים נישתיים וגם מאתרי חדשות ומגזינים של רכב הפופולריים בישראל.
ביצענו ריענון נרחב לאתר מבחינת עיצובית ושיפרנו משמעותית את מהירות טיענת הדפים באתר.
באורגני צריך סבלנות, אך במקרה הזה לא היה צריך יותר מידי.
כבר בחודש השני הלקוח התחיל לראות את העלייה בדירוגים בביטויים שהגדרנו מראש שחשובים לו שמייצרים לו כסף ואף הבאנו אותם למקום הראשון!
המיקוד בביטויים שהגדרנו היא סופר חשובה מכיוון שהיו ללקוח לא מעט ביטויים "סתמיים" שלא הניבו לו כסף כלל שהשקיע עליהם לחינם.
והתוצאות לפניכם: